Annons:
Läst 1126 ggr
pirttikoskiN
7/28/16, 8:48 AM

andar hemma?

Hej! kände att jag behövde vända mig hit då jag e helt ny inom området, andar och liknande, jag har sökt på nätet men inte hittat det jag söker efter, då detta är lite pinsamt att fråga vem som helst " där ute".. nu är det så här att jag tror att jag antingen är sjuk på ngt sätt (neurologiskt) eller så FINNS andar "på riktigt"! jag har nyligen flyttat till nytt ställe, där det sägs att det varit ett slakteri nångång för länge sedan. flera av dom som bott på platsen tidigare, påstår sig ha upplevt någon form av andar el energier av nåt slag. jag var först mycket skeptisk till detta, då jag är icke troende, och så, men jag har å andra sidan upplevt olika saker tidigare i livet, som gjort att jag blivit "troende" igen, men så går det ett tag och jag skakar av mig detta och glömmer bort hur övertygad jag en gång faktiskt var.. och nu hhar detta. alltså hänt igen! i ett par nätter (undrar varför det är som värst på nätterrna för?) har både sett, kännt. och hört något övernaturligt, det började med att jag precis hade somnat på kvällen, men blev tok-vaken då någon går runt i mitt sovrum ganska aggressivt med fingret för munnen och säger "sschyy" om och om igen.. jag blev lite smårädd men kunde trots det somna om, och sov igenom hela natten. kvällen därpå väcktes jag igen, fast denna gång så satt jag fast i någons grepp, som denne kopplat runt min midja! jag vaknade denna gång upp i full panik, och precis innan jag e helt vaken, ser jag dennes ansikte-helt tomt! fanns inte en tillstymmelse utav några ögon, näsa eller mun, så detta jagade upp mig ganska rejält! dessutom hade jag jätteont där hen kopplat greppet på mig, så detta förstår jag inte riktigt.. efter detta har jag haft lite svårare att komma till ro, och varje gång jag ska till att somna, vaknar jag med ett ryck! detta för att jag känner klart o tydligt hur någon "tar" på mig! -typ smeker mig över foten, över ryggen, i håret osv osv.. jag får även gåshud helt plötsligt, eller blir jättevarm, och efter det känner jag hur någon rör vid mig igen! jag har bett "andarna" el va det nu kan vara som beter sig på detta viset, att låta mig vara i fred, men det hjälper inte. jag har försökt stänga ner chakrana, skapa skyddande hölje av vitt gudomligt ljus m.m, men inget hjälper! jag ser även svarta skuggor hur dom står och tittar på mig, men när jag vänder mig dit, försvinner dom med blixten! tycker även jag hört folk stå o viska, men oftast hör jag andetag och eller harklingar från dessa "väsen".. tycker det känns ganska otäckt, men ibland försöker jag tänka att dom är goda energier, men det är svårt att upprätthålla den tanken när rädslorna tränger på. har även börjat tänka att jag kanske måste till doktorn, kanske e det jag som e sjuk eller nåt, för jag har aldrig kännt dom så här tydligt förut. snälla, e det nån där ute som har varit med om liknande saker, som kan råda mig till nåt vettigt?! jag flippar ur snart!! :(

Annons:
Tant Grön
7/28/16, 10:04 AM
[josten]
7/28/16, 10:32 PM
#2

Tror inte det är nått fel på dig. Men du kanske skulle ta kontakt med nått medium eller om nån här inne kan hjälpa dig…

Puska
7/29/16, 4:57 AM
#3

Hej. Jag rekommenderar att bränna svavel i nio dagar och inga andra rökelser denna tiden. Du kan läsa mer här: https://gnosticteachings.org/books-by-samael-aun-weor/beyond-death/974-practical-magic.html

Upp till toppen
Annons: