Annons:
Läst 1381 ggr
Sheries
2016-05-26 00:22

Nattligt besök?

När jag var yngre runt 12-13 år, så brukade jag få besök av "något" denna "något" brukade lägga sig vid mina fötter, detta kunde också hända på dag tid men mesta dels på kvällen. Jag kunde känna när den hoppade upp i min säng, först trodde jag att det var en katt, men ju mer jag tänker på det så var den förstor för att vara en katt. Åren gick och jag tänkte inte mer på det tills 2013 då jag blev gravid, då hände detta fenomen igen, fast denna gång kände jag mig nästan hotad, jag vet inte varför, men jag började och sparka och då försvann denna "något". I slutet av 2013 detta har inte hänt sen jag flyttade från Sverige, flyttade jag till England, och har nu bott här i några år, jag grubblar fortfarande ibland på vad det kan ha varit. Någon som har något vettigt svar? Så dela gärna. PS, detta djur eller vad nu är brukade följa med mig när jag flyttade runt, inom Sverige, men slutade efter jag flyttade till England.

Annons:
[Wildfire]1
2016-06-14 00:54
#1

Mår du även bättre nu själsligt och mentalt efter den lämnade dig? Känner du någon skillnad?

Ghosthunter
2016-06-14 21:58
#2

Vad som finns hos dig vet jag inte. Men för många år sedan, när jag bodde på annan ort, så hände det jätteofta att en spökkatt hoppade upp i min säng och gick. Det hände säkert 5-6 ggr per vecka. Nu för bara en vecka sedan så hände detta igen.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: