Annons:
Läst 751 ggr
Sagaliten
5/21/16, 12:30 PM

Från ingenstans så fanns den plötsligt där...

Måste bara dela I förrgår så skulle jag ha ett glas chokladmjölk vilket jag inte druckit på väldans länge, men i alla fall så blir den klumpig väldigt lätt så har en liten sån mjölkskummare som jag sa till min assistent att använda, men den var spårlöst försvunnen…. Jag frågade om den kanske låg där eller där, ja alla ställen jag kunde tänka mig men näpp, fanns inte. Imorse när jag vaknade och min assistent kom in så var det första hon sa, "va bra att du hittade mjölkskummaren, vart låg den?" Lite yrvaket frågade jag ursäkta va sa du? Och åter igen sa hon att ja va bra att du hittat mjölkskummaren och jag avbröt lite där och måste sett ut som ett stort frågetecken när jag frågade va pratar du om? "Ja, men mjölkskummaren låg ju på diskbänken när jag kom" Och här såg jag nog ut som ett ännu större frågetecken gissar jag när jag åter sa att vadå, va pratar du om? Och här började det gå upp för henne att det faktiskt inte var så att jag hittat den och lagt på diskbänken för att visa henne att den var hittad. Efter det hade ju hon bara lagt ner den i lådan och konstaterat att va bra då vet vi vart den är… Men här insåg vi väl nog ungefär samtidigt att både antingen av oss hade med detta att göra vilket ju självfallet leder till hur den då hamnat där, vem hade då plockat fram den och från vart? Och ja ännu en gång kan jag väl bara konstatera att det händer en del grejer här som det inte går att förklara. Det går inte att försöka förstå eller analysera hur var vem och varför utan vara acceptera att det händer saker här. Men varje gång (bortser från när det gäller tekniken) så ger det mig ett stort smile 😄 Frågan är bara vem av mina köra besökare som plockade fram den 😉 Har mina aningar dock. Får ni in något så dela gärna med er 😊 https://sagaliten.blogspot.se/2016/05/ibland-kan-det-inte-bli-tydligare.html

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
Upp till toppen
Annons: