Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Ljusarbete - Tjänande

Fråga

2016-03-30 12:20 #0 av: Flowerpower67
andlig-vgledning.docx

Någon som vet hur jag ska nå ut till människor med mina andliga konsultationer?

Jag har inte ekonomi till att annonsera just nu.

Tacksam om någon har förslag.

Ljus och kärlek från mig <3

Helena

Anmäl
2016-03-30 12:43 #1 av: [Loet]

Anslagstavlor bör väl funka.

Anmäl
2016-03-30 13:06 #2 av: Flowerpower67

Hej, jag ska försöka med det, grejen är att man vill ha ut det i hela landet, får ge mig ut på turné GladTack för tipset!

Anmäl
2016-03-31 05:52 #3 av: kullagulla

Börja med familj o vänner, så kan de rekommendera vidare till sina vänner.Sen finns det grupper på Fb för mediala tjänster.

Anmäl
2016-03-31 08:08 #4 av: Flowerpower67

Ja, man får nog ha lite tålamod! Vill ju helst inte gå med i FB igen, men man kanske kan vara med endast med detta? Och inte privat.

Helena

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.