Annons:
Läst 1652 ggr
Linnslusa
2016-03-18 19:50

Drömmar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Vore snällt om någon ville hjälpa mig med drömtydningar och lite andligutveckling. Har sedan några år tillbaka drömt om andar och ibland döda människor, (oftast min farfar). Har varit med om en del andliga saker redan som liten, har ofta ångest som kommer och går utan anledning. Har gått hos en psykolog i 2 år, vilket hjälpt mig på många plan, men ångesten är kvar. I drömmarna ser inte andarna men jag är livrädd för dem i drömmen. När jag har sett farfar i drömmen så lever han, (fast han har gått bort.) En natt vaknade jag av att någon ropade mitt namn, det var en bit ifrån mig, några meter kanske, som om någon ropade i en glasburk. I drömmarna är jag ofta i hus, där dörrar smälls igen, saker flyttas framför mig, står jag och duschar i drömmen så dras draperiet bort osv.. Tacksam för svar! / Linn

Annons:
valanto56
2016-03-26 12:28
#1

Har du någon möjlighet att gå till ett seriös medium ? Då kan du ju få
svar på dina funderingar och hjälp med sådant som du tycker är obehagligt.

Linnslusa
2016-10-15 17:19
#2

Jag har varit iväg 3 gånger! Ingen som sagt något om mina drömmar.. Farfar har alltid dykt upp och kommit med vägledning osv.. Men drömmarna ger mig olustkänslor, ibland känner jag tillochmed att känslorna inte är mina..

[Crystal93]
2016-11-12 17:13
#3

Hej Linnslusa! Det kan inte vara så att farfar försöker varna dig?🙂

Upp till toppen
Annons: