Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Andlig utveckling - Psykologi

Viking?

2016-01-15 20:01 #0 av: Pebble

Hur får jag tag på likasinnade människor på denna jord som har energier hos vikingarna? Forum, Facebook... dylikt? Och nu menar jag inte vanligt dödliga som bara är nyfikna och intresserade! Är vi fler här?

Anmäl
2016-01-18 13:06 #1 av: Pebble

Någon? Ingen alls? Jag kan omöjligtvis vara ensam om detta? :)

Anmäl
2016-01-18 16:40 #2 av: retep

Kanske om du förklarar vad du menar med " energier hos vikingarna " "och vanligt dödliga"

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn
Anmäl
2016-01-18 21:13 #3 av: Pebble

Oj! Hur förklarar jag detta. Jo. Jag söker fler som jag som mött min själsfränd som har energier från vikingarnas gudar? :)

Anmäl
2016-07-04 18:44 #4 av: Vargbettan

Hej! Har undrat det samma. Har hittat en hemsida som är någorlunda i "rätt riktning".  http://www.samfundetfornsed.se/

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.