Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Övrigt

Månens magi, olika faser

2016-01-10 02:00 #0 av: Sagaliten

Hittade nyss en lite intressant sida med månmagi om vad man ska göra vid olika månfader och så. Tyckte inte jag hittade någon riktigt bra undergrupp heller för är ju inte ritigt astrologi så hoppas övrigt är okej Glad

Tex så är det nymåne nu på söndag ju och "denna fas står för pånyttfödelse. Det är en tid för att utföra ritualer som handlar om att locka till sig någonting nytt. Det kan handla om en ny kärlek (kom bara ihåg att du inte kan jobba med att en speciell person ska bli förälskad i dig utan bara be om att kärleken ska komma in i ditt liv), ny början, börja nytt projekt, skaffa en ny vana."

Himla spännande tyckte jag i alla fall
http://www.nerthus.n.nu/esbats#rubrik2

Nattinatt alla

Anmäl
2016-01-10 02:38 #1 av: Tarotstollan

Länken funkar inte.

Anmäl
2016-01-10 04:19 #2 av: Sagaliten

Skumt, men då provar vi igen Glad

http://www.nerthus.n.nu/esbats#rubrik3

Anmäl
2016-01-10 04:25 #3 av: Tarotstollan

Den går att läsa!Tummen upp

Anmäl
2016-01-10 21:56 #4 av: fridelfina

Tillägg till ovanstående i inlägg 0 ang årets första nymåne som står på samma sida som länkats till i inlägg 2: 

"Nymåne – Vid 1:a nymånen ber du månen om att följa dig med energi, mat, pengar, kläder och värme. Lägg pengarna i fönsterkarmen tills du är i stort behov av pengar. Låt ljuset skina på pengarna. Nästa nyår ska du se att pengarna ligger kvar och det du bad om har du haft nog av hela tiden."

Anmäl
2016-01-11 17:59 #5 av: [Lummer]

Mitt antivirus fick tokspel...

Anmäl
2016-01-12 00:08 #6 av: Sagaliten

#5 Jasså, konstig. Men om du går in på min blogg så har jag lånat texten från den sidan. Där lär inte vara några varningar 😉

Använder paddan nu så kan inte lägga ut länk men det finns att klicka på i min text under inlägget. Är ett rätt nytt inlägg så borde va lätt att hitta 😊

Anmäl