Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Gud

Profetia i vardagen...

2015-10-25 22:39 #0 av: C o e X i s T

Profetia i vardagen...

Det inträffade något märkligt för några dagar sedan. Jag var i affären och skulle handla mat. Så gick jag fram till brödet och ser en brödsort som heter " Matteus", följt av siffrorna 24 och sist 44. Då jag betalar maten blir den totala kostnaden 424 kr. Till råga på allt var denna dagens datum 24 september, 3 månader kvar till julafton. Man ska nog vara lite försiktig vad gäller numerologi, men tolkar man med gott omdöme tror jag inte man kan utesluta vägledning, så jag tänkte: Vad vill då universum förmedla...? Och då jag nyfiket slog upp Nya Testamentet och läste Matteus 24:44 blev jag både förvånad och glad. För där stod något underbart...

Regnbåge

Anmäl
2015-10-25 23:56 #1 av: rudyC

och det var?

Anmäl
2015-10-26 06:29 #2 av: LinaLj

"Varen därför ock I redo; ty i en stund då I icke vänten det skall Människosonen komma." Matt 24:44

Anmäl
2015-10-27 22:49 #3 av: Hukanson

Varen redo för Människosonens Tillblivelse...som ett tecken ges kanske en stjärna?

Oneness can not be divided.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.