Annons:
Läst 1274 ggr
MrHarpun
2015-10-14 14:24

Lite om mig !

En helt vanlig man, kanske inte den normalaste människa ni har mött men sån är jag ! Varit medial så länge jag kan minnas men inte förstått att jag inte va dum i huvudet utan det va den mediala världen som har gjort att jag känt och upplevt saker genom åren ! Allt vände när det hände en sak i närheten där jag bodde och jag började inte kunna sova, fick en och samma bild hela tiden i huvudet och vaknade av smärta på ena sidan av huvudet och rysningar på halva kroppen och detta ville inte ge med sig. Jag letade upp ett medium som bodde i samma by som mig och ringde upp henne och frågade vad det handlade om, hon la på luren i örat på mig och när jag ringde upp henne igen så svarade hennes man att jag hade för mycket energier runt mig och det hade gjort att hon mådde dåligt efter hon talat med mig. PANIK !!! Gogglade och fick upp en kvinna som bodde i en stad nära mig som va legitimerad medium och ringde henne, när hon svarade så va det första hon sa va: Det va på tiden och käre vän vad mycket du har med dig ! Efter en kort stund så gav hon mig gratis sittning i Göteborg där hon har sin mottagning och hon sa att jag skulle räkna med ett par timmar ! Men i panik som jag hade så kunde jag inte vänta och utan att jag visste det så fanns det ett medium/häxa i min vänskapskrets som varje gång jag mött henne hade märkt av mitt släptåg av "vänner" som jag alltid hade med mig. Och för att föra resten av min historia kort så fick jag hjälp av henne och hon hjälpte mig att bli av med vissa som va med mig och sen efter ett par kaffestunder med både tarotkort och samtal och förklaringar så hade jag fått till mig både att allt jag upplevt sen jag va liten på olika vis inte va jag som hade hjärnspöken och även fått till mi hur jag levt i luvet före detta så vad det bara att inse att jag har det, varken jag vill eller inte. Så det va då min resa började. Detta va 2008 och under åren så har jag haft mina stunder där jag har haft ganska trevliga "besök" och andra mindre trevliga "besök" som varit ganska påstridiga men imed att jag inte riktigt förstår det som kommer och kan tolka mer än genom mina ledsagare som jag använder pendlar för att få fram svar genom så brukar jag mota bort dom som "knacka" på ! Kan inte stänga helt men har lärt mig som sagt att mota bort och tacka nej och ibland fått verkligen kämpa för att stå emot då jag ibland blivit helt matt, yr, kallsvettig,svimfärdig och nästan helt rom på energi innan jag har lyckats trycka bort och fått vara ifred ! Avslutningsvis så kan jag säga att jag har ibland önskat att jag kunde ha råd att ta kurser hos någon som är duktig och lära mig utveckla detta men inte för att börja jobba med detta eller va med i tv eller ens tjäna pengar utan enbart för att kunna hjälpa dom som inte går här i våran värld, dom som vandrar runt och inte får fram det dom vill till sina levande nära och kära eller bara vilsna och behöver en som förklarar för dom att det är dags att släppa taget och gå över i andra världen ! Har hunnit läsa m.m. under dom här åren som gått och har allt klart för mig och då även att min farmor var medial och när hon gick bort då känns det som att hon på något vis lämnade över till mig och jag är den sista i släkten som har den här förmågan, iallafall så märkbart som jag har det iallafall ! Tack för ordet !

Annons:
Upp till toppen
Annons: