Annons:
Läst 1141 ggr
saradormin
2015-09-24 01:11

övernaturliga

Jag skriver de här öppet så alla får veta. Jag har inget emot övernaturliga och spirituella, de är såhär sanningen är, de var några år sen jag hade fastnat i min utveckling och kvävdes. jkarthur kunde hjälpa mig med utveckling. Och ja fick hjälp och råd. Men ja ville allt snabbt öppna allt och han bröt kontakten med mig. Jag har inget emot övernaturliga och spirituella ja går också samma väg med lite skillnader på utveckling jag varit mycket de besviken på jkarthur.Besvikelsen växte mer när ja var på samma utveckling efter 3år, jag r,bara besvikelsen och övernaturliga såg ja som samma, Ja kommer stänga mitt konto och lämna iFokus Jag vill öppna mig lite och berätta jag har haft och har en svår utveckling där ja måste utvecklas ensam. Jag är född i en muslimsk familj ursprungligen från Turkiet är te mycket troende. Men andliga är djävulsdyrka man pratar bara om fysiska och inget om allt de andra. Ja dolde min tro men trycket ökade och jag måste utvecklas,

sajtvärd  drömmar ifokus

Annons:
Loris M
2015-09-24 12:38
#1

Din tro är bara din och personlig. Oavsett vad du har för bakgrund så är det du som väljer hur du ska förhålla dig till det. Islam och din tro på det andliga behöver inte komma i konflikt. Din tro behöver du inte heller diskutera med andra som inte vill förstå den. Håll den för dig själv eller dela den med de som har samma syn.

Upp till toppen
Annons: