Annons:
Läst 4046 ggr
saradormin
2015-09-23 20:46

svart magi. förbannelse

Jag blivit utsatt för svart magi förbannelse efter tjafset i inlägget här på andliga. Jag är helt säker de är,någon från iFokus. Skicka en svart magi förbannelse sådär bara för ingenting,

sajtvärd  drömmar ifokus

Annons:
Loris M
2015-09-23 21:09
#1

Det är ingen som skickat någon förbannelse utan det är du som inte mår bra. Sök hjälp snälla om du inte redan har kontakt med vården. Säger det i all välmening och hoppas att du inte tror något annat.  

Har läst den andra tråden och det är många som försökt prata med dig lugnt och sansat, men du tar det på fel sätt och gör övertolkningar.

Ghosthunter
2015-09-23 21:35
#2

#0 Ja du……det är Voodoo och det fungerar skrämmande bra!😎

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Calcifer
2015-09-23 22:05
#3

DUN DUN DUNNNNNN.😎


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

saradormin
2015-09-23 22:11
#4

Jag vädjar till er som människa, kalla tillbaka den ja kommer lämna iFokus helt,

sajtvärd  drömmar ifokus

Calcifer
2015-09-23 22:11
#5

Det är ingen som slängt någonting på dig, förutom lite svar på tal. 

Lugna ner dig.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

saradormin
2015-09-23 22:16
#6

Jag mår inte bra sedan innan.

sajtvärd  drömmar ifokus

Annons:
Calcifer
2015-09-23 22:16
#7

Och vad har det med det här att göra?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Ghosthunter
2015-09-23 22:21
#8

Fattar du inte att vi driver med dig? Du tar allt för allvarligt och personligt.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

saradormin
2015-09-23 22:22
#9

För jävligt man sökte lyckan här för man klarar inte av fysiska livet, och få förbannelse också, Fuck gud

sajtvärd  drömmar ifokus

Ghosthunter
2015-09-24 08:22
#10

Ta det nu lite lugnt, saradormin. Jag hyser inget agg mot dig och jag har naturligtvis inte lagt någon förbannelse på dig heller. Jag vill nu be om ursäkt för att det blev så här. Det var absolut inte min mening att såra dig!

Jag har mått dåligt i så många år själv, ibland så illa att det är märkligt att jag lever ännu. Jag märker att du inte mår bra, så därför bör du söka hjälp i psykvården eller hos ett medium!

Jag tycker vi stryker ett streck över detta nu och åter igen…förlåt mig!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

saradormin
2015-09-24 09:00
#11

Okej Ja lägger locket på, de där var igår jag skrev. Kan inte nån få Alla Dessa trådar raderade

sajtvärd  drömmar ifokus

Ghosthunter
2015-09-24 09:04
#12

Jo hoppas dom kan radera.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

saradormin
2015-09-24 09:05
#13

Ja Börjar ned psykvården ja har en tid också,ja hade regelbunden kontakt men ja fördröjde de pga jobbet ja hade varje vecka

sajtvärd  drömmar ifokus

Annons:
saradormin
2015-09-24 09:11
#14

Men iingen som vill viska mig min läxa så ja lär mig

sajtvärd  drömmar ifokus

saradormin
2015-09-24 09:19
#15

Ja vill bara säga er.att ja går in på iFokus enbart för leta efter,andlig tjej. Och en andlig lockas till de ja spred ut. Ja vet de var fel men ja tänkte att ändå ingen skulle förstå.

sajtvärd  drömmar ifokus

saradormin
2015-09-24 09:21
#16

Ja Träffade ju en och pratade i 2dagar men hon bröt kontakten Bara, hon var,perfekt för mig ändå ja inte sett henne, någon. Som känner henne

sajtvärd  drömmar ifokus

Ghosthunter
2015-09-24 09:44
#17

Nej, jag vet ju inte vem det är?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2015-09-24 09:45
#18

Kära Saradormin!

Jag blir så ledsen att du har det så här och det gör ont i mig. Jag vill inte att någon ska behöva må så dåligt. Blir glad att du tar upp kontakten med vården. Livet är inte lätt alla gånger och ibland behöver man den hjälpen av de mer professionella när man gått sönder.

Ta hand om dig snälla och ta det lite lugnt med iFokus. Alla vet ju inte din situation och reagerar med ilska som jag gjorde. Det är inte bra för dig. Vill dig  väl och att du ska börja må bra nu!🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2015-09-24 09:50
#19

Jag kan bara hålla med dig, Marr!

Man kan också få mycket stöd och tröst av ett medium. Det har jag själv upplevt och det kan jag rekommendera.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Ghosthunter
2015-09-24 09:56
#20

När jag bodde i Göteborg och gick på medialcirkeln där, som var varje vecka, så fick jag otroligt mycket tröst, kärlek och stöd i den goa gemenskapen. Nu när jag har flyttat till Värmland, så saknar jag det. Det känns som om jag har förlorat något stort. Men jag ska försöka hitta något här uppe…..har bara inte hunnit med ännu!

Det var därför jag rekommenderade ett medium. Försök hitta en cirkel, saradormin!

Jag tycker personligen att andligheten ger mycket mer än en psykolog!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Marr
2015-09-24 09:57
#21

#19 Jo det är så sant! Vi har ju haft turen att ha tillgång till en väldigt speciell & god & mycket mycket medial människa. Fast jag skulle aldrig gå till vilket "medium" som helst.

Vill också säga att jag tycker mycket om ditt inlägg i #10…Kram!❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2015-09-24 09:59
#22

Tack Marr🤗

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Maikailoa
2015-09-24 10:26
#23

Men hur vet ni att det inte är någon som skickat en förbannelse?

En  sådan skulle kunna få personen att må dåligt. Orsaken kommer före verkan.

Ni verkar en aning patroniserande tycker jag.

saradormin
2015-09-24 10:33
#24

Ja är besviken på gud, för de blev inget med tjejen Som ja pratade med i 2 dagar de låste sig på konstigt satt mitt i de var så bra. Ja har ännu inte glömt henne ja ville inte heller fråga henne om foto, ja har hennes nummer fortfarande. Det var.bara för hon var andlig

sajtvärd  drömmar ifokus

Marr
2015-09-24 10:50
#25

Maikailoa det kanske någon har gjort då!😮 Men inte jag och jag kan garantera att ingen av oss har gjort det i den aktuella tråden han pratar om. Det är ju det han säger. Tror du verkligen det om oss? Den förbannelsen har väl kommit mycket tidigare då? När Saradormin säger att han mått dåligt länge…

Vad hjälper det att du säger så? Kan du fixa Saradormin då eller? Vet du något annat råd? Saradormin behöver stöd och hjälp hur det än är. Jag är varken medium eller kan något om svart magi och förbannelser och sådan skit…Jag vill att han ska må bra bara! Men är tyvärr inte duktig nog att hjälpa. Jag vill bara att man ska vara snäll och några snälla ord kan man ju ge på vägen. Jag ska aldrig mer skälla på Dig Saradormin, jag lider med dig och vill dig väl!❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

saradormin
2015-09-24 11:33
#26

Ja har redan en förbannelse, och de gör ont i handen när de går runt. Vet nån hur länge de går runt så ja har ont i foten också

sajtvärd  drömmar ifokus

saradormin
2015-09-24 11:38
#27

Ni vet väl vem de är Snacket går ju runt säkert. Snälla Ja kan nästan inte stå upp för foten.

sajtvärd  drömmar ifokus

Annons:
saradormin
2015-09-24 11:53
#28

#23 Vad för förbannelse kan mediumet komma med

sajtvärd  drömmar ifokus

saradormin
2015-09-24 11:54
#29

Hur djupt brukar den magin gå in i kroppen

sajtvärd  drömmar ifokus

saradormin
2015-09-24 12:04
#30

Vad gör de inne i benet Ja har ont i hela kroppen

sajtvärd  drömmar ifokus

saradormin
2015-09-24 12:07
#31

Vafan han pumpade mig till max Ja kan inte ens gå riktigt ont överallt

sajtvärd  drömmar ifokus

Gaiatri
2015-09-24 12:31
#32

Jag tror inte heller att någon skickat något på dig. Slappna av och försök släppa rädslan. Man kan få ont i kroppen för att man spänner sig och fokuserar på den kroppsdelen. Försök tänka positivt och och ge kärlek till kroppsdelen (med både tanke och känsla). Rädsla kan ibland sätta sig i kroppen och kan kännas i både fötter och händer som du beskriver. Man hämmar sin egen energi ibland när man spänner sig och det är troligen det du känner av. 

Hoppas det lugnar ned sig och att du kan börja må bättre.

Sajtvärd på Andlig utveckling

C o e X i s T
2015-09-24 23:10
#33

"Ingenting av det som kommer in i en människa kan göra henne oren, endast det som kommer ut ur henne", sa en vis man för länge sedan. Och detta är tidlöst: den som inte gjort något orätt mot sin medmänniska går fri, bär ingen skuld och är inte heller svärtad. Den människan är ren och hon är i ljuset. Placeboeffekt är det enda jag finner troligt, därav värk, alltså ingen förbannelse. Var inte rädd!

Upp till toppen
Annons: