Annons:
Läst 964 ggr
Azeman86
2015-09-16 18:18

Hon drar till sig många andar

Hur får man en människa att inte vara en magnet för "alla" andar? Något speciellt som kanske lockar de? Något man kan göra för att hålla dom utanför lägenheten? Mer än rökelser kanske? 

Jag är ny på detta med andar och jag försöker träna min förmåga - men detta handlar dock inte om mig, jag har en bekant som drar tills sig jätte mycket andar. 

Och sen så en till fråga för min del, tips på utbildningar man kan gå för att träna på att kontrollera sin egen förmåga? Kanske går att utveckla på något vis?

Annons:
retep
2015-09-16 20:20
#1

Man kan undvika att vara en magnet för andar genom att inte intressera sig för andar!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[niklaeri02]
2015-09-17 11:12
#2

Jag tror det är bra att jorda sig, göra vanliga gärna praktiska saker, och kanske inte tänka så mycket på andar. Detta både för psykologiskt och mer andligt… kanske andar dras till de med en viss energiutstrålning och kanske den ändras om man inte engagerar sig så mycket i dom, det är bara mina egna spekulationer och erfarenheter. Sedan om man inte tänker på andar så mycket kommer de liksom försvinna ur ens värld av sig själv, även om de skulle finnas där så lägger man nog inte märke till dom på så sätt…

[loveisall]
2015-09-18 17:39
#3

Håller med #1

Upp till toppen
Annons: