Annons:
Läst 2749 ggr
mannhilld
2015-08-31 16:01

Andlighet och djur

Hejsan! Jag har nu under 2 år var en väldigt vilsen själ haft svårt att va i nuet och så vidare. Jag har vart väldigt rädd och trott att jag är galen då mycket nya saker dykt upp i mit liv. Många gånger känns det som energier tar sig in i min kropp i form av ljus från huvudet och ner i kroppen. Lite som ett regn över jässan och ner över kroppen underbar känsla men ibland blir jag lite rädd. Vad är detta? Dagligen har jag enorma sexuella energier speciellt efter jag sluta med onani och börja med yoga det blir så starka och jag skackar lite som spasssmer i hela kroppen en känsla av att de fastnar och inte kommer ut främst min högra sida av kroppen. Detta gör att jag har enorm energie fast jag bara sover 3 timmar varje natt. :) Jag har också en känsla av att någon är vid min sida och vill att jag ska vakna eller se något. För ett tag sedan satt jag på en sten utanför en kyrka och känslor börja komma upp till ytan. pöttsligt kom en liten fågel och satte sig på huvudet en sekund även fjärillarar brukar göra detta. Någon som har någon aning om vad de kan betyda. tack så jätte mycket för svar!

Annons:
[Hukanson]
2015-08-31 19:55
#1

Fenomenet är globalt och kan nämnas galaktiska elddopet. Planeten, naturen, mänskligheten tar emot en mängd galaktisk energi just nu som även upplevs fysiskt även fysiska obehag.

Upp till toppen
Annons: