Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa

Vad är det jag ser?

2015-08-10 12:41 #0 av: linax92@Hotmail.com

Hej!

Jag har sedan liten varit väldigt känslig för intryck, ljud, dofter, energier, och har svårt att stänga av mina tankar och känslor. Jag upplever mig själv som själslig och kan känna av andra.

Sedan jag hitta den här sidan och börja läsa om spirituella, andar, guider och chakran osv stämmer saker och ting in på mig väldigt bra. Som empat tex.

Jag har en svag förmåga av att se min egna energifält och även andras. När jag går in för det i en form av avslappning kan jag oftast se med öppna ögon små små "pluppar" fara omkring. Dem är i vit färg med ögonen öppna och kan vara i andra färger med ögonen stängda. Ibland när jag är avslappnad och concentrerar mig kan jag även få rysningar och en förmåga att se "vibrationer" svissa förbi som hastigast. Inye i nån färg utan bara se nån slags vibration i yttre synfältet.

Inbillar jag mig eller ser jag saker ?

Anmäl
2015-08-10 16:50 #1 av: Tjohalia83

Tipsar om Övernaturligt ifokus, det verkar vara lite högre aktivitet där inne. Ler

Anmäl
2015-08-10 19:37 #2 av: linax92@Hotmail.com

Tack! Jag har nu skrivit min frågan där ☺

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.