Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Andlig utveckling - Psykologi

Sekter och andliga rörelser

2015-07-10 00:12 #0 av: white lady

Tyckte denna blogg var väldigt talande ang. andliga grupper Vilar huvudet i handen

Gäller verkligen att stå i sin egna kraft Regnbåge

Har ni själva liksom jag blivit anklagade för att skrivit avtal och ha en demon i hasorna Djävlas

http://dianasjobeck.com/populara-artiklar-om-new-age/

Anmäl
2015-07-15 10:45 #1 av: Hukanson

När den mest erfarne läraren blir Ledaren som sedan blir Idolen och allt går ner på gorilla flockens beroende av Alfahannen eller Överhonan kommer förhoppningsvis alla att tröttna och vända återvinna sitt människovärde i ett civiliserat liv.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-07-15 23:05 #2 av: white lady

Ja det får vi hoppas Hulkanson. Tyvärr gör dessa sk. ledare stor skada.

Anmäl
2015-09-20 02:41 #3 av: [Pöllö]

Jag har inte varit med i någon andlig sekt, men jag har blivit tömt på all energi, som att någon tankar ur mig för själv livnär på mina krafter. Jag tror på svart magi, att någon har utsatt mig för det, för att göra mig svag.

Anmäl
2015-09-20 12:46 #4 av: white lady

#3 Då är det verkligen på tiden att du ber om styrka och beskydd.

Jag lovar att du får just styrka om du inte snurrar och ger svart magi någon energi.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.