Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Andlig utveckling - Psykologi

Om andlig utveckling.....

2015-06-06 17:36 #0 av: [sollugg]

Inom andlighet pågår det fortfarande Vad andlighet egentligen var eller är. För mig är andlighet inte direkt ett tros samfund men nästan.
Jag har förr om åren och månaderna haft så mycket diskussioner och fått negativ kritik om ingen ting egentligen på grund av att jag för att jag förr om månaderna och dessutom förr om åren guidats av någorlunda mästare inom galaxerna bortom himla sfärerna och därefter fått hjälp med att tyda insikterna som bor inombords. Dessutom kan inte jag få till det helt igen på grund av mångsidighet i problem.

Med detta ville jag önska er en fortsatt universum dag i sverige.

Anmäl
2015-06-06 17:42 #1 av: NeferNefer

Funderar

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.