Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Evenemang - Retreats - Kurser

Andlig utvecklingskurs i Skåne?

2015-06-02 17:04 #0 av: Tigermamman

Jag är lite nyfiken på att gå en andlig utvecklingskurs!
Bor i Skåne, kring Helsingborg.
Finns det någon som kan tipsa, som själv gått en sådan, eller vet mer?

Tacksam för tips!

Med vänlig hälsning,
Tigermamman

Anmäl
2015-06-12 00:31 #1 av: PerOla

Hej Tigermamman!

Kanske har vi något att erbjuda dig?

www.loveit.se

På hemsidan under Om oss hittar du referenser!

Välkommen

/Per Ola

Anmäl
2015-06-18 08:05 #2 av: The_pearl

Jag gick hos ett medium i Höör, hon har utvecklingskurs! De ses onsdagar varannan vecka och det kostar bara en liten peng per gång, eftersom jag jobbar just de kvällarna så har jag fått hoppa av!
Sen e det jättesvårt att hitta nya ställen att gå på där det passar och inte är för dyrt!
Jag bor själv i Kristianstad :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.