Annons:
Läst 1219 ggr
vemina
2015-04-10 10:44

Mannen i ladan

Hej! Jag kände bara för att dela med mig utav en upplevelse som hände för ett par år sedan.

För ett par år sedan ville min pojkvän och hans mamma att jag skulle följa med dem till en övergiven lada där det sägs finnas någonting övernaturligt. På den tiden öppnades jag automatiskt och blev "triggad" av att prata om övernaturligt så jag var totalt helöppen när vi gick in i ladan. Vi alla tre kände hur det var jobbigt att andas där inne och kände lite obehag. 

Plötsligt kommer det en man emot mig från andra sidan av ladan (detta ser jag i huvudet om ni förstår vad jag menar). När han kommer närmare så tar han upp en kniv, sliter tag i mitt hår och böjer mitt huvud bakåt och sätter kniven mot min hals. (vad som hände sedan är för mig oklart då jag var så gott som panikslagen)Obs detta är bara saker han visade mig och jag tolkade det som att det var så han ville göra mot mig så jag sprang ut ur ladan och satte mig i bilen. Jag sov inte på över tt dygn och kunde knappt äta på en vecka för att jag var så rädd. 

Detta är min värsta upplevelse och jag önskar att någon kunde hjälpa den här mannen då jag själv inte har möjlighet till det. Jag ber inte er om hjälp utan vill bara berätta om denna händelse och se ifall någon har varit med om något liknande.

Annons:
Upp till toppen
Annons: