Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Livsprocesser - Utvecklingsproblem

En arbetslös kvinnas historia

2015-04-04 13:08 #0 av: [welshcob-marianne]

Hej! Jag har gjort en film om mitt liv, mitt öde och skulle gärna vilja dela med mig av den till er.  MVH Marianne

Anmäl
2015-04-09 17:04 #1 av: Gaiatri

Tack för att du delar med dig av din historia.

Sajtvärd på Andlig utveckling

Anmäl
2015-04-09 21:00 #2 av: ixtab

<3

Blomma

Live long and prosper

Anmäl
2015-04-17 00:29 #3 av: anette02

Skulle viljat dela på  min fb ! 

Anmäl
2015-04-24 15:07 #4 av: [welshcob-marianne]

Tack för er input! Det går bra att dela min youtubefilm vidare på FB och andra sociala media. Det är meningen att den ska spridas.  En del 2 är på G.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.