Annons:
Läst 1631 ggr
white lady
2015-04-02 15:24

Hål i Auran

Är det meningen folk får säga vad som helst till sökare.

" Du har hål i Auran på vänster sida !"

Och sedan inte kunna säga vad personen ska göra åt detta?

Vore tacksam om nån kan svara…………..😮

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Annons:
[Silverräv69]
2015-04-02 15:36
#1

Det är lite som att säga det uppenbara, som "Men, du har punktering på vänster bakdäck" och inte vet hur det skall bytas.

Jag skulle tro vissa bara kan se det som är framför dem och saknar kunskap om hur personen skall åtgärda det och återställa sig själv. =)

ixtab
2015-04-04 09:35
#2

Man får aldrig och då menar jag ALDRIG göra så. Dessutom får man aldrig berätta nått som man bara ser. Man måste fråga om lov att titta. 
Jag har Aura seende som alltid är på, jag ser auran runt allt organiskt. Ibland kan jag inte låta bli att titta på nån, antingen för att auran ser trött ut eller nått annat. Men det får jag hålla för mig själv.. 
Att tolka, (och det tycker jag är ett måste i all medialitet) Är så viktigt, lika viktigt, om än mer viktigt.  som att att se/ lägga Tarot, kanalisera, trumresor, meditation. mm.mm.

Hoppas jag inte svamlar nu utan att ni förstår vad jag menar

🌺

Live long and prosper

white lady
2015-04-05 08:21
#3

1     Bra jämförelse, Det är ju tragiskt då att dom säger något överhuvudtaget när det saknas kunskap.

2   Du svamlar inte ixtab, skillnaden är ju om man hjälper eller själper.

I detta fallet skapades det en stor oro/rädsla i personen  och fokusering  på  galen information. Till ingen nytta.

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

retep
2015-04-05 23:04
#4

…och då kan det vara bra att veta, att alla helt naturligt har hål i auran! Så intill dess att man är hel och förenad.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Gaiatri
2015-04-09 16:56
#5

Ja, det låter som att det kan vara oroväckande att få sådan information och dessutom inte få reda på om man kan göra något åt det.

Sajtvärd på Andlig utveckling

Volito
2015-04-25 12:16
#6

Skall försöka göra en lång historia kort. Det hände för minst 15 år sedan. min bekant utövade på mig sina nya nysslärda "mediumgrejor" (som jag fattade senare gjorde mig öppen till energier runt om /läs hål i auran/). Efter blev fest var en kille uppförde sig mycket dumt men hanns fru blev skit förbannat på varenda tjej som killen visade uppmärksamhet. Och jag fick hemskt ont i huvud. Knappt blev släpad hem och som följd blev liggandes i 2 veckor. Ont var så hemskt att jag var tom rädd att röra på mig… Blev besökt av flera läkare och ingen inte ens kunde ana vad det är vad jag har drabbats av… Då blev jag förbannat och gjorde en sak - varför - vet inte.

Jag föreställde att jag har en typ "rymddräkt" på mig - det är att jag har en sådan klädsel runt om mig med en avstånd på ung. 10 cm ifrån kroppen, jag såg att den är 100% tät överallt, finns inga hål eller tunnare ställen. Efter föreställde att den blir som om någon pumpad in mycket luft och efter att den får en spegelyta…

jag blev mycket trött och somnade - vaknade helt frisk.

Har använd detta knep nu många gånger med lika lyckad resultat under årena varje gång när har hänt att börjar må fel utan logiskt förklaring…

Annons:
white lady
2015-04-25 12:27
#7

Tack Volito,

Detta ska jag framföra till Hen.

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Upp till toppen
Annons: