Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

Aktuella världshändelser Andlig utveckling - Psykologi Astrologi Boktips Bön - Invokation - Affirmation Chakran - Psykiska kroppar - Hälsa Devor - änglar - naturväsen Esoteriskt/Teosofiskt Evenemang - Retreats - Kurser Gud Healing - Hälsa Hjärtat - Kärlek Humor Inspiration-Förebilder Konst - foton Livsprocesser - Utvecklingsproblem Ljusarbete - Tjänande Läsvärt - tänkvärt Meditation Medlemspresentationer Medvetande - själen Musik - Film - Youtube OT - off topic Om sajten/om iFokus Omröstningar - undersökningar Ordförklaringar Själen - anden Stjärn - Änglamänniskor Tal och symboler Universum Upplevelser Övrigt
Upplevelser

Såg någon

2015-03-13 22:50 #0 av: kakao_

För någon vecka sedan vaknade jag en natt av att någon står och kollar på mig utifrån våran hall,  denne någon står bara där, men jag kände mig inte rädd, utan kunde lätt vända mig om och somna om. I förrgår var jag helt ensam hemma, jag hörde  dubbla fotsteg när jag gick ute i hallen och köket. Min syster vaknade också en natt, gick på toa, men när hon skulle tillbaka till sitt rum så står någon och tittar på henne.. vi pratade lite om hur denne såg ut, det måste ju nästan varit samma person vi beskrev..

Har också hänt att lampor tänds.. men inte släcks.

Vill den oss något? i så fall vad? Hur kan jag på bästa sätt ta kontakt med denne?

Väldigt tacksam för svarBlomma

Anmäl
2015-04-09 17:13 #1 av: Gaiatri

Hej kakao, du kan prova att fråga på övernaturligt.ifokus som är mer inriktad på det mediala.

Sajtvärd på Andlig utveckling

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.