Annons:
Läst 1064 ggr
AnnaB
2015-01-19 19:07

Vid liv eller på andra sidan...

konstig fråga kanske, men kan inte låta bli att fundera… om ett djur eller människa försvinner/går vilse, om man då kontaktar den  via ett medium , vet man då eller  kan man som medial känna  om personen/djuret är vid liv i den här världen eller gått över till andra sidan när man kommunicerar med den, m a o skulle en person/djur kunna irra omkring och visa olika platser o händelser till mediet även efter sin död?

någon som kan bringa klarhet i mina grubblerier? :)

Annons:
[Hukanson]
2015-01-24 03:47
#1

Ett bra medium kan säkerligen känna var den eftersökta befinner sig. En person i andevärlden kan kommunicera med ett medium även litet mer avancerade saker än prat om här och nu.

AnnaB
2015-01-24 17:32
#2

jag förstår det… ;)  men jag är nyfiken på hur…. kan de  i andevärlden tala om vilket, får man nån känsla som vägleder åt ena eller andra hållet, ser man personen/djuret på olika sätt om det lever eller är i andevärlden?

[Hukanson]
2015-01-24 23:17
#3

Du anar att det kan vara så att ett medium känner intuitivt och dessutom ser i sitt Tredje Öga och jag bekräftar att det är sant. Det är så de arbetar, alla mediala arbetar med att kommunicera med andar via känsla och seende … dvs upplevelse.

AnnaB
2015-01-25 10:35
#4

…. så om ett djur /människa är försvunnen… är det då andevärlden som "berättar" och inte den som är försvunnen själv? (ursäkta alla mina dumma frågor :) )

[Hukanson]
2015-01-25 18:24
#5

Normalt har den mediala några Medarbetare i andevärlden som hjälper till med att ge information.

Upp till toppen
Annons: