Annons:
Läst 906 ggr
k.calm
2015-01-16 17:42

Vägen till livet

Försök inte att förstå för det finns ingen förklaring. Den kommer först när tiden är mogen. Och då får du bara veta en sak i taget. Såga inte sågspån = försök inte fixa för då kommer du ingen stans. Bara luta dig tillbaka och låt dig förundras av det som sker och var tacksam. Tacka livet för allt det ger dig. För att det öppnar upp oanade möjligheter och upplevelser men fastna inte i dom. Du kommer få uppleva så oändligt mycket under din väg bara du tar det lugnt och går i din egen takt. Dina upplevelser behöver inte vara stora och gigantiska. Dom kan vara så små att du inte märker dom förrän efteråt. Behåll gärna dina upplevelser för dig själv som goda karameller som bara är dina. Njut av dom och dela med dig av glädjen, kärleken och vördnaden. Vad du upplever kanske inte har samma innebörd hos någon annan eller så förstår dom inte ännu.

Det sägs att Guds vägar är outgrundliga och det är dom. Ibland går dom framåt, sen kan dom gå fram och tillbaka och ibland går dom bara runt men det lustiga är bara att dom alltid leder till något positivt, en ny erfarenhet, en insikt som förklara allt fram till idag.

Lev väl

Anki

 Titta gärna in på min hemsida : www.aurahealing.n.nu

Eller min blogg:  www.ankisandligasida.wordpress.com

Annons:
Knorran
2015-01-22 18:56
#1

Jätte fint :)

k.calm
2015-01-23 12:55
#2

Hej!

Tack. Dina ord värmer i januarikylan

Anki

retep
2015-01-23 13:36
#3

Jag tycker också det är fint vad du skriver, kul också att du som jag bor i Helsingborg. Läste litet på din sida och din blogg.

Kan berätta för dig att det också kan vara så att det finns förklaring att få och möjlighet att förstå. Att du själv kan bidra till att mogna tiden och få veta mycket nytt på en och samma gång…Aha!

För övrigt är jag helt med på det du skriver.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Upp till toppen
Annons: