Annons:
Läst 1966 ggr
alwaysBFF
11/27/14, 8:24 PM

Snälla någon hjälp mig för jag blir galen.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag behöver hjälp, för jag kollapsar totalt. Jag gör inget längre, sitter bara på rummet och dunkar musik för att gömma mig från min största rädsla, att göra mig av med mitt eget liv. Jag är 17 år gammal, men mitt liv förändrades den 25 september 2014. Min bästavän dog i skottdrama. Jag hade känt honom i 11 år och alltid alltid haft kontakt med honom. Pratade med honom dagen innan och träffade honom veckan innan. Jag har mera minnen med honom än jag kan räkna, dagen jag fick reda på detta tuppade jag av, jag inte stå upp, jag grät ngt jag aldrig tidigare gjort. jag saknar honom mera än folk kan förstå. och tanken på att han är borta . nej jag kan inte tro på det, för det går bara inte., jag har kunnat känna av,se och höra andliga väsen ibland eller vad man ska kalla det.  Men det försvann för några år sen när jag fick hjälp med det. Men jag kan känna av att han är nära mig ibland, jag har gått till platsen där vi sågs för sista gången och suttit och skrikit efter honom, men inget hände. jag kände bara att ngn kollade på mig. jag har all tro till medium och sånt och tror på att man kan få kontakt med vissa och sånt. Men jag ber nu att det finns ngn här som känner ngt medium eller ngt, bara satt jag kan få veta ngn, det minsta lilla att han är med mig, jag är villig att betala allt för det. För jag vet att det skulle kunna hjälpa mig att ta ett steg vidare, för just nu faller jag ngt så otroligt mkt, jag är bipolär och där med har jag gjort mkt i mitt liv som kunnat fått mig att försvinna för all framtid, jag har förlorat väldigt många i min släkt. men aldrig känt det här då, och det är hemskt, jag kan inte beskriva min känsla, jag kan inte beskriva min sorg. ska sluta skriva nu satt det slipper bli för långt att läsa. jag bor i uppsala.¨

delar även med mig av en bild på min finaste ända riktiga vän och själsfrände som nu är den finaste stjärnan på himlen.

Annons:
anette02
12/6/14, 8:21 PM
#1

Hej. Jag har gått till lite olika medium som hjälpt mig väldigt mkt. Däremot inte i att få kontakt med ngn avliden…  - Har varit andra saker för mig. Den enda jag 'sett' som verkat få kontakt med  just den man vill ha kontakt med, är:  Vivi Linde, Finns på Fb också. Man ska visst ta med ett foto på personen. Lycka till !

bearmeanswolf
12/6/14, 8:47 PM
#2

Jag förstår din sorg. Jag har också förlorat  nära vänner vid ung ålder. Det enda jag kan säga kommer från min övertygelse som jag baserar på min egna upplevelser. Självklart är han med dig. Direkt när du tänker på honom så är han där med sin essens, med allt det han är. Det du känner stämmer. Men, det är svårt för dem att komma igenom till oss när sorgen river i oss eller  när vi är fast i negativa tankespiraler. Sorgen måste få finnas, känns den tills du finner att du kan lada i mer stillhet. Det måste få ta den tid det tar. Eftersom du har den förmågan som du skriver att du har, så tvivlar jag inte på att du kommer få en stark kontakt med din vän när tiden är mogen.  Jag känner med dig och hoppas att du finner ljus i mörkret. Jag kan rekommendera ett medium. Hon heter Mia Ottosson, ett extremt duktigt medium. Du kan finna henne på nätet. Hon är baserad i Stenungsund utanför Göteborg. Ta hand om dig.

[Eleya]
12/7/14, 10:04 AM
#3

Jag beklagar din djupa sorg och jag känner delvis igen den. Såsom du förklarar sorgen är den djupare än du någonsin känt och att den förlamar dig, din sorg får mig att tro att din bästa vän även kan ha varit din själsfrände! Själsfrände betyder att era själar hade en stark koppling till varandra redan innan ni båda föddes på jorden och det är bland det vackraste att hitta sin frände, men att förlora denne är sorg utan dess like. Jag vill trösta dig med att din bästa vän är med dig, oftare än du tror, fast han inte låter dig se honom, ett infall eller en tanke, känsla kan vara honom. Nu under sorgen är han kanske t.o.m med konstant för att lindra din smärta och hjälpa dig att läka. En frigjord själ, är renad, perfekt och full av sina erfarenheter från tiden på jorden och full av kärlek. Din bästa vän mår bra, har det bra, är lycklig och kommer att ta hand om dig i resten av ditt fysiska liv. Han kommer som ett andligt väsen kunna göra mer för dig än vad han kunde som människa, men det är så stort att man har svårt att förstå hur. Du som tror på medium kanske också tror på änglar, för de är också berädda att hjälpa och vägleda dig, mer än du kan ana. Din skyddsängel följer dig vart du än är och ger dig den hjälp, det ljus och den kärlek du behöver för att klara livet lättare. Be om andlig hjälp för att kunna orka ta dig genom din sorg, för sörja måste du och läka ordentligt. Det kommer ta tid, låt den ta den tid du behöver, skynda aldrig och du kommer att tvivla fler ggr än du kommer kunna räkna, men du kan ta dig genom det! Du ger änglarna och din väns själ kraft/makt att hjälpa dig genom att säga högt eller lågt för dig själv "Mina änglar, jag ber om er hjälp, *din väns namn* ge mig tröst och styrka". Det är inte mer komplicerat än så. Jag önskar all lycka och styrka till dig, du är välkommen att skicka ett PM om du känner behov av det, du ska inte känna att du är ensam med din sorg, för många av oss andra har goda råd att ge.

Upp till toppen
Annons: