Annons:
Läst 1854 ggr
Lillan40
11/12/14, 3:23 PM

The reconnection

Jag har genomgått the reconnection hos en certifierad utövar ca en månad sen.  Allt jag har läst om detta har varit positivt och att livet får en ny vändning till det positiva. Men jag hade inga upplevelser under proceduren och känner ingen förändring nu heller, jag är öppen men det händer ingenting och jag känner inte att jag fått någon hjälp alls i mitt liv. Jag skulle vilja att fler hörde av sig och berättade om sina upplevelser på ett ärligt sätt. Jag börjar tro att all healing handlar om placebo.🤔

Annons:
Sagazz
11/24/14, 8:50 PM
#1

Samma här, The reconnection tillförde mig inte något specifikt vad jag har märkt.  Möjligtvis blev jag mer klar över vilken väg jag skulle ta då jag just då inte riktig visste vad jag skulle göra. Jag gjorde the reconnection efter att jag hade blivit av med mitt jobb högst oväntat.  Jag fick lika oväntat ett väldigt bra jobb som passar mig på ett perfekt sätt.  Redan då hela den här processen med att min tjänst försvann var det som någon pekade med hela handen och tvingade mig att inse att jag skulle göra något annat.  Jag har alltid haft en sträng skyddsängel som ibland lite hårdfört tagit mig i nacken när jag inte lyssnat :) så på sätt och vis tror jag att det redan var ordnat på något sätt. Men jag skulle gärna vilja höra om fler som gjort detta och få deras erfarenheter.

Volito
11/25/14, 9:45 AM
#2

Gjorde det för … 5 år sedan. Hade inte heller några wow upplevelser som vissa skriver men… Om jag tittar nu tillbaka, då ser jag att det har hänt jättemycket, bara ganska sansad. Fick styrka ta mig ut ur destruktiv förhållande, i mitt liv kom människor med information som behövdes för att bearbeta saker, bli mer hel och ballanserad, ändrade matvanor mmm, samt träffade min äkta andra halva (och bara nu jag förstår - om jag inte gjort allt den arbete med mig som gjorde (och det var inte skoj) jag aldrig träffat honom, då förståelsen vad är viktigt och vad inte har ändrats drastiskt)

Men allt detta jag inser nu - med blicken tillbaka - då jag var ibland besviken att inte händer storartade saker……

anette02
12/6/14, 8:00 PM
#3

The Reconnective förändrade mitt liv… Och är den mest fantastiska healing jag någonsin tagit emot. Och som ovanstående skriver… mkt ser man efteråt, också. Sen har jag gjort healingen ett par ggr efteråt (några år)… och kanske inte upplevt samma 'upplevelser´… resultat..? -  och undrat om det har med kemin att göra, mellan mig och utövaren ? 

 - första gången/gångerna hade jag en helt annan kontakt med min healer än den senare… - Den förra tog sig tid.. och var samtal både före och efter. (hon var underbar)  Skapades en närhet och förståelse  med henne..  …  vi hade 'kontakt' - Den senare … va nästan motsatsen . Jag  blev t o m upprörd ..  vi,..  'förstod' inte varandra!  .. osv. 

Visst hade healingen effekt.. men det var ngt speciellt .. som jag aldrig glömmer, när jag gjorde den de första gångerna …

anette02
12/6/14, 8:06 PM
#4

Sen vill jag tillägga en sak. Känner en person, som fick reconnective där inget speciellt 'synbart' och upplevelsemässigt  hände. ( kände på mig att denne healer kanske inte var den Hon skulle ha.) Men fanns inte många välja på i det området. Sen efter ett par år fick jag henne att gå till en annan.. och mkt hände !! 

Och det var bara healing hon fick.. inte The Reconnective

anette02
12/6/14, 8:15 PM
#5

Reconnective healing är idag den starkaste healingen på vår planet idag..  är  också vetenskapligt bevisat. Dessutom håller den på att sprida sig inom den traditionella läkarvården i utlandet.  Tror Italien var det land som nu senast öppnade upp för detta ..

Lillan40
5/11/15, 10:19 AM
#6

Tack för all feedback. Men jag är fortfarande besviken, har samma jobb, trivs inte med det, har fått inflammationer i kroppen och får äta starka mediciner, känner ingen styrka som drar mig åt " rätt " håll i livet. Är ingen deprimerad människa och är ganska lättflirtad så jag förstår inte varför allt rullar på i samma spår… Men är optimistisk inför framtiden ändå.

Annons:
Upp till toppen
Annons: