Annons:
Läst 2349 ggr
Blueberry95
2014-08-15 13:12

skyddsänglar

Hej :) Hur vet man om och hur många skyddsänglar man har? Finns det något sätt man kan kommunisera med dom eller se tecken av att dom är där och vakar över en.  Jag skulle gärna vilja veta lite mer :)

Annons:
[maria_med_ljus]
2014-08-25 11:46
#1

Jag rekommenderar Lorna Byrnes böcker om änglar - de är härliga.

[Eleya]
2014-08-28 10:32
#2

Jag har läst alla hennes böcker och rekomenderar dem varmt, med en vardaglig ton berättar hon om änglarna runt omkring oss. Men för att omedelbart svara på din fråga har du en skyddsängel som varit vid din sida redan innan du föddes och inte lämnat dig för ett ögonblick. Denne älskar dig högt och har väglett och hjälpt dig de stunder du behövt det. Du kan kommunicera med din ängel både med eller utan ord. Jag brukar prata högt med min, känner att jag får konkretare svar då. Om du inte får svar på din undran eller önskemål finns där alltid anledning till det, men din ängel hör dig alltid.

Blueberry95
2014-08-28 21:48
#3

tack så mycket för era svar :) ska kolla upp böckerna. Tycker mer om att läsa i böcker en att läsa på internet.  Men ni som har kontakt med era skyddsänglar, kan ni se dom eller känner ni dom?

[Eleya]
2014-08-30 13:27
#4

Jag känner en stark närbaro och ibland även beröring, jag har inte bett att få se min ängel än. 😊

marcoz
2014-09-03 18:42
#5

Jag har en skyddsängel. Det är jag mycket säker på.

Jag har dock sett en person för många år sen kanske t.o.m 10-12 år sen -

när jag var 16-15 år gammal så såg jag en persons ansikte i TVn längst ner i hörnet, Och jag tänkte det måste absolut vara en person som jag har kännt sedan tidigare. Och tvn var dock avstängd… Och det var på kvällen.

Jag har mycket berättelser  som jag har varit med om.

Men det får jag ta en annan gång :) Ha det gott vänner.

marcoz
2014-09-03 18:45
#6

ett tillägg:

Ja, Jag kan se min och känna dem, Jag drömmer om mina OFTAST på natten….

Jag  vet att min Mamma i dagens läge har varit min Mor i mitt andra liv.😊

Annons:
[Bettanbop]
2014-09-14 18:46
#7

Änglar ifokus finns det massor att läsa om änglar och Ärkeänlar.

Medlemmarna där är hjälpsamma och svara på frågor om man inte hittar det man söker i trådarna.

Upp till toppen
Annons: