Annons:
Läst 7256 ggr
TezzD
12/4/13, 10:33 PM

Det kliar inuti tummen då och då

Kanske en liten konstig fråga, och jag har säkert lagt den i fel tråd.
Jag undrar om någon har varit med om liknande?
Det är så att ibland, vissa dagar så kliar det något så enormt inuti min vänstra tumme. Det går inte att klia bort, det sitter inuti.
Och det är alltid endast i vänster tumme, jag får nästan oanik på det och drar till och med tummen över tänderna.
Kan detta ha något att göra med andlig utveckling?
Känner mig nästan jättedum nu som frågar men varken läkare eller andra vet vad det kan bero på.

När jag fick tanken att jag skulle lägga upp frågan här, så var det något som prasslade till i lägenheten, min sambo frågade till och med vad det var och jag trodde inte att han hörde det, för oftast så är det bara jag som ser och hör saker i den här familjen förutom barnen 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
TezzD
12/4/13, 10:35 PM
#1

Förlåt, höger tumme är det.. det började nu igen 🤪

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Christina_46
12/4/13, 11:44 PM
#2

Hmm.. Du kanske har andebesök, som ger sig tillkänna på det här viset.

Du kan ju be om ett tecken från den anden, att den finns. Ett tecken som du kan förstå.

Kramiz 👍

TezzD
2/3/16, 9:04 PM
#3

Det håller fortfarande på såhär… och det har blivit ännu mer intensivt när det sätter igång. Jag vet inte vad jag ska tro 😛 Kanske får uppsöka läkare 🤦‍♂️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Elliid
2/5/16, 8:57 PM
#4

#0-Ja, har varit med om en del konstiga fänomen av den slags själv. Tryck, smärtor, nerv-kliande mm….

Inte alltid roligt alls just där och då, men (i min erfarenhet )-helt oavsett vad de nu är forårsakat av- en jättebra stimuli att göra sig medveten om sin egen energikropp (och de andra icke-fysiska delar av en själv) och lära sig energiarbete (dvs. leda medvetet energi till och gennom sin energikropp/ sitt energisystem)-och på det viset absolut ja, alltid tecken på andlig utvekling. Och vem vet, dom kanske hände för just att knuffa oss igång på det…

Men Du kanske har erfarenhet med energi-arbete redan?

Att uppsöka läkare är jo alltid et bra råd i och för sig. Om änn bara för att uppleva att hur många saker/symtom/fänomen som finns som vanliga medicin-vetenskapen har absolut ingen aning om/ botmedel för. Eller så kanske just din läkare hittar något helt fysiskt och et botmedel, vore spännande att få höra resultatet!

Lycka till!

TezzD
2/19/16, 3:09 PM
#5

Ja det kan vara så att det ä'r energier. För det har även börjar att klia inuti min hand… jag får se om läkare kan säga något om detta. Om inte så får jag läsa på mer om kroppens energier.  Jag återkommer

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: