Annons:
Läst 3202 ggr
[Venus101]
2013-10-09 13:37

Distanshealing

Hej alla fina människor,

Är det någon som ger gratis distanshealing, eller bara finns till hands för att bolla lite tankar, eller ännu bättre både och? Jag behöver verkligen prata med någon, någon som har kommit längre än mig i sin andliga utveckling. Skulle vara dig evigt tacksam. Kram Blomma

Annons:
[Kottschejk]
2013-10-09 15:08
#1

Glömde lämna tillbaka en sak….tullpanen inne på ÖN. 🌺 🙂

Ha en bra dag !!!

[Pernilla7]
2013-10-12 17:43
#2

Jag själv har inte kommit så långt, men jag hoppas innerligt att du får det hjälp du behöver! However, leta efter någon som kan ge distanshealing här: http://healing.ifokus.se/

Hoppas du får napp! 😉

Må glädje vara med dig! ✨

[Cytisus]1
2013-12-21 15:49
#3

Hej!

Här har du en länk till en man som håller på med distanshealing.

Vet dock inte om han är bra eller ej, men jag meddelade honom för några timmar sedan att jag gärna vill prova på hans behandling. Han har lite filmer där han beskriver vad han gör, han verkar trovärdig, men man vet ju aldrig. Värt försök tycker jag ändå.

http://www.thorbjorn.se/

Lycka till!

CarolinaE
2013-12-21 19:25
#4

Thorbjörn är oerhört kärleksfull, kan varmt rekommendera
hans hemsida.

MoonDeer
2016-06-15 23:17
#5

Healing är inte alltid bra att få. Är healern i obalans eller har mindre bra energier så förs detta lätt över på klienten. Mitt råd: Var känslomässigt kräsen i valet av healer! (:0)

allhealing
2016-06-16 21:34
#6

Healing betyder hel. En healer healing ingen. En healer medvetandegör vad det är som behöver förändras i en persons liv så att ett mer harmoniskt tillstånd uppstår. Där harmoni betyder i förening med allt.

När man är ur denna balans uppstår gärna konflikter. Det kan vara med sig själv såväl som med omgivningen.

Det finns ingen människa som har en total harmoni i allt. Sök därför efter en healer som har arbetat mycket med sig själv. En healer som gör det du ber om hjälp med för ditt eget såväl som för alla andras bästa skull.

Jag ser att du inte lägre är medlem på iFokus men det finns många andra som även läser det som skrivs =)

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Annons:
marcoz
2017-11-07 22:51
#7

Jag utövar HEALING på distans. Då jag håller på med det paranormala.

Håller på med: Tarot, Healing, Andekontakt, m.m

Upp till toppen
Annons: