Annons:
Läst 2633 ggr
Nandini
8/3/13, 8:15 AM

Indigo/Kristallbarn - lärare skriver

En lärare för en 3rd grade klass i USA berättar om sina erfarenheter av barn som är Indigo/Kristallbarn. Hon har skickat detta via Galactic Heart, Sheldan Nidles hemsida.

Jag har översatt via Google Translate.

Läraren skriver:

”Jag är en lärare i 3rd grade klass på en kommunal skola och jag har undervisat de senaste 16 åren. Efter år 2000 började barnen bete sig annorlunda. För några år sedan när barn födda efter år 2000 började skolan, märkte jag att de betedde sig ännu ”konstigare”. Dessa barn är annorlunda, indigo/ kristallbarn-konceptet är sant.

De är definitivt nästa nivå i människans evolution. De är mycket intelligenta och har superkrafter. Indigobarn kan se auror som ljus eller färger runt andra människor. Och de har en kuslig förmåga av att känna av oärlighet. De är också ofta diagnostiserade  med psykiska diagnoser som ADHD eller ADD. Tyvärr, för när de är under medicinering förlorar de ofta sin vackra känslighet, sina andliga gåvor och sin krigarenergi.

Ca 1/3 av varje klass är kristallbarn eller andliga kanaler. Men som ni snart kommer att märka, är detta bara ett samlingsnamn. Många av de är utomjordiska och många kan ta mänsklig form. Barnen kallar sig bröder från stjärnorna. De är uppmanade att hålla det hemligt för alla utom de som är andligt vakna. Om en vuxen kommer till dem för att ifrågasätta dem, kommer de att kolla med sin ande/själ och fråga om det är ok att yppa informationen. Om "anden" säger OK, då kommer de att prata med dig. Annars kommer de att låtsas som om de inte vet vad du pratar om.

Dessa barn arbetar i 5-d version och vissa ännu högre. Några av barnen talar direkt till UFOn. De kan kalla på dem under fullt dagsljus, men oftast på natten.

Det spelar ingen roll var du är - land, stad, förort … de (ufos) kommer att visa upp sig var som helst. Jag har sett dem flyga bara några hundra meter ovanför staden. De kommer också att "kalla på dem" för "dem som inte förstår" ---- dvs. du och den äldre generationerna, med andra ord - de som fortfarande lever i 3D-världen. UFOs kommer att visa sig för dig för att hjälpa till att väcka upp dig och se deras närvaro bland oss.

UFO - eller UFO-teamet kommer sedan att avgöra om jordens människor har en tillräckligt hög vibration för att tro på vad de ser. Om så är fallet, då de kommer att visa sig. Allt detta händer inom några sekunder. UFOs använder det vi kallar "esp." att kommunicera med barnen på. Varelserna i ufos vet alltid vad vi gör och vad vi tänker. Bara som ett exempel --- min pappa som är 70 är en vit och konservativ man. Allt han bryr sig om är pengar och det yttre i det materiella. Han tror inte på UFO, etc. .. Således visar sig inte ufos för honom än, men de säger att de kommer att göra det senare. Under tiden ser vi dem nästan varje klar natt och ibland även när de flyger under molnen.

Hursomhelst, detta är bara början! Om barnen litar på dig andligt, så kommer de  att arbeta med dig och berätta sina framtida uppdrag. Och tro mig ~ ~ det kommer att hända fortare än du anar. De säger att de är här för att ”återuppbygga” mänskligheten.

Med vänliga hälsningar, lärare 3rd graderar lärare

PS. Jag bryr mig inte om vad ni gör med den här informationen eftersom barnen blivit tillsagda att det är dags att publicera detta. Jag vill förbli anonym då jag annars kan komma att bli av med mitt jobb som lärare. DS.

Annons:
Upp till toppen
Annons: