Annons:
Läst 1894 ggr
mrjson
2013-06-27 23:26

Hjälp med bok?

Hejsan hallå!

Ska ta å skriva en bok och söker medium och folk som bara känner av att det finns en andlig sida, för lite frågor. Ni behöver inte vara utbildade medium eller nått sånt men skepticism sakar jag bort på en gång.

Så är det någon som känner för att hjälpa till så PM:a mig med mail-adress så skickar jag ett dokument med frågor.

Ni som ställer upp får ert namn, och om ni vill, kontaktuppgifter inpräntade i boken. Och beroende på hur många svar jag får så kan jag inte lova att alla får plats, ifall det blir för många :)

Tack på förhand.

Annons:
[Bettanbop]
2013-06-29 09:37
#1

Har du fått några svar? 🙂

mrjson
2013-06-30 23:51
#2

Jag har fått några svar.

Skriver ner lite om mig själv oxå… 🙂

Jag är en helt vanlig kille på 33 år i år. Jag är en sån här översnäll kille som alltid ställer upp när andra vill ha hjälp och sätter mig själv i andra hand. Var duktig i skola fram till högstadiet då det blev roligare med lite mer vuxna bus, och fester och vänner började bli mer viktigt än skola, och för mig, även familj. Jag antar att jag har trott på andar och spöken osv. även när jag var ung. Men jag hade aldrig fått bevis på nånting. År 2006 läste jag om folk som lyckats med bland annat telekinesi, "PSI-bollar" och andra häftiga saker. Så jag ville testa jag oxå. Jag höll på i 1 eller 2 månader men det hände aldrig nånting förutom att handen började skaka på mig när jag försökta forcera ut energi för att flytta en nål på bordet.

Strax efter det så började jag få sömnparalyser och fick även min första utanför kroppen upplevelse. Dock så kvicknade jag till ganska snabbt när jag fick se mig själv liggandes i sängen. Började oxå se en boll hängandes i luften i hallen när jag hade lagt mig. Jag frågade min dåvarande flickvän ifall hon oxå såg den, men icke. Det är väl ungefär här som jag började förstå vad det handlade om.

Men allt va inte positivt utan jag upplevde ofta att det satt nånting på bröstet på mig, att nån försökte strypa mig, kände ibland en spylukt rakt i ansiktet osv. Men det värsta är väl att jag oxå förnimde en man som utförde vissa onämnbara saker med mig. Jag forskade på saken och det som jag hittade är om en man som kallas the shadow man, eller så kan man hitta det som The old hag syndrome oxå.

Läkarna säger dröm i vaket tillstånd och visst… Sömnparalys är väl det. Men jag som upplevt det tycker mig känna en viss skillnad mellan sömnparalys och när den här mannen och gamla damen kommer. Och därav ideén till boken.

Jag vill, genom intervjuer med andra försöka se/hitta en röd tråd. Inte för att bevisa för vetenskapen att det inte handlar om sömnparalys utan mer för att andra som upplever ska få en större överblick över vad som händer och varför det händer. Så genom att intervju medium, andra som upplever saker, läkare osv. så ska boken visa på de mest tänkbara anledningarna till händelser som bl.a The old hag syndrome och förhoppningsvist visa varför och vad man kan göra åt saken.

Jag har lärt mig att "tillkalla" andar/energier ifall jag känner för en pratstund Skrattar Men oftast så kan jag inte tyda vad dom säger ifall dom inte använder sig av röst vilket dom inte gör så ofta, men det händer. Jag har även lärt mig att rensa min egen kropp på energiparasiter. Kan få bort dom både från utsidan av kroppen och insidan. Om det nu är parasiter på insidan. Ska förklara det lite grann…

Vet inte hur många som varit med om det här men förr i tiden så va det vanligt att ens barn liksom gapade rätt kraftigt med munnen och det såg liksom ut som om dom spydde ut nånting, men det kom inte ut nånting. För mig har det blivit som så att i ett avslappnat läge, som t.ex när jag ser film eller går och lägger mig, så öppnas min mun sakta utan att jag märker det. Som om nån skulle lägga fingret på underläppen och sakta trycka neråt så munnen öppnas. När munnen är öppen så känner jag som en stor snigel sugs in i munnen och man känner en frän stickande smak i munnen. Om det är en energiparasit eller nånting annat, det vet jag inte. Men som sagt så har jag oxå lärt mig hur jag "driver" ut dom ur kroppen.

Annars för övrigt så ser jag kanske en genomskinlig lätt färgad "sak" i luften. Den är där ibland och iakttar mig och det roliga är att när den märker att jag sett den, så börjar den vibrera och rör sig vidare Glad

Ja det är väl allt tror jag…

Upp till toppen
Annons: