Annons:
Läst 1872 ggr
Valie
2/7/13, 7:49 PM

Var kommer VOFarna ifrån?

Det kan vara intressant att höra var föreningen VOF och i förlängningen skeptikerna har sina rötter ifrån?

Den engelska motsvarigheten till VOF heter CSICOP och historien bakom denna organisation är allt annat än objektiv, neutral eller vetenskaplig. Snarare är det en spionhistoria utav rang som borde få vem som helt att betvivla om det verkligen är sanningen som VOF är ute efter?

Läs originalet här, automatisk Svensk översättning.

*

* Redigerat: Text borttagen av Sajtvärd. Använd länkarna istället så kan du läsa samma text. /Gaiatri

Annons:
Gaiatri
2/7/13, 9:01 PM
#1

Har du tillåtelse att lägga in hela texten här? 

De allmänna reglerna är att man får använda korta citat och länka till texter, om inte författaren godkänt användningen av hela texter.

Sajtvärd på Andlig utveckling

Gaiatri
2/7/13, 9:46 PM
#2

Sajtvärd på Andlig utveckling

JonasDuregard
2/7/13, 10:05 PM
#3

Jag märker att du spammat flera paranormalismforum med den här gojan. Jag antar att du håller dig undan från sidor där du riskerar mothugg?

Gaiatri
2/7/13, 10:42 PM
#4

"The Pope receives an official CIA briefing every Friday afternoon."

Skulle påven få rapporter om paranormalistaktiviteter varje fredags morgon eller var det om sädescirklar? Jag orkade inte ta mig igenom texten

"Members of those organisations also belong to the Sovereign and Military Order of Malta," 

Jag tror någon smuttat lite på olagliga droger

Sajtvärd på Andlig utveckling

JonasDuregard
2/7/13, 10:51 PM
#5

#4

(Jag tar tillbaks det jag skrev om bristen på mothugg, det där var mer rakt på sak än vad jag själv skulle uttyckt det och jag är ändå medlem i VoF )

Upp till toppen
Annons: