Annons:
Läst 2818 ggr
Krissegy
2013-01-18 13:03

Se i vardagen?

Jag kan känner av och vet att min guide är vid mig. Men kan inte se elr höra henne, bara känna henne. Hon ger mig även medelande och vägvisare i drömmasr. Men hur ska jag göra för att se henn i vardagen med mina ögon och även höra hennes röst? Utan att medetera och se med min inre syn? Vad har ni föör tips? Kram :D

What we think, We become

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Ghosthunter
2013-01-20 20:15
#2

Väldigt bra fråga som jag också skulle vilja ha svar på. Jag saknar också kontakten med guiderna. "Vanliga" andar kan jag se, höra och förnimma och kommunicera med, med mina inre själsliga sinnen. Men guiderna vill inte direkt göra sig påmind. Men jag är ändå ganska övertgad om att dom är med oss och hjälper oss i det fördoldaGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Krissegy
2013-01-20 20:21
#3

Ah, det skulle betyda så mycket för mig att se Pan.

What we think, We become

Ghosthunter
2013-01-20 20:27
#4

Pan?…..är Pan din guide?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Krissegy
2013-01-20 20:30
#5

Japp :D

What we think, We become

Ghosthunter
2013-01-20 20:33
#6

Så spännande att ha Pan som guideGlad Själv har jag en munk och en älva!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Krissegy
2013-01-20 20:33
#7

Vad betyder en Pan?

What we think, We become

Ghosthunter
2013-01-20 20:36
#8

Här kan du läsa om Pan: http://sv.wikipedia.org/wiki/Pan

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Krissegy
2013-01-20 20:37
#9

okej tack

What we think, We become

Krissegy
2013-01-20 20:38
#10

Ja fast jag kalar henne bara för Pan hon heter något annat typ Pantzy eller något sådant

What we think, We become

Ghosthunter
2013-01-20 20:40
#11

Okay och Pan är förresten manlig!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Krissegy
2013-01-20 20:41
#12

Jah, men då äre nog inte hon.

What we think, We become

[Roe Deer]
2017-06-15 23:30
#13

Många år senare nu….
jag har inte alltid sett guider mer än i drömmar och för mitt inre som vattenklara bilder! Men jag har upplevt större andliga förmågor när jag renat sinne och kropp från toxiska gifter och ovanor: jag har slutat med kaffe, jag äter mat från grunden och lever i tacksamhet. Sedan är jag minimalist och lever i nuet. Jag äger få men bra brukbara saker och några få ting som jag gillar. Självdisciplin gällande träning, städ, tvätt osv. Alltså ett liv i balans med kropp, själ och jorden. 

Detta har gjort att jag lättare känner in energier, lättare får föraningar som inre bilder som senare visar sig stämma. Jag ser ibland ljusglimtar och har träffat på änglar/guider i astrala resor som i fysisk form. I fysisk form såg denne ut som en man helt gjord av blått glitter ståendes i vardagsrummet hos min mor en sen kväll. Chockad gick jag långsamt fram, sträckte fram handen in i detta glitter… och fick en elektrisk ström i hela kroppen, det gjorde inte ont men det kändes precis som statisk elektricitet. Jag började lipa av chock och tacksamheten för att jag fick se detta.

Som barn kunde jag se auror. Som barn kan de flesta se. Som vuxna tappar många förmågan för att de slutar leva i nuet, börjar lyssna på egot, äter osunt, oroar sig, stressar osv… Att ta hand om sig själv på det inre och yttre innebär att man tappar behovet av att söka och önska… du blir tillfreds och sedan så dyker det andliga upp som ett brev på posten. Otvunget och vackert, lika självklart som solen går upp varje morgon.

Annons:
Upp till toppen
Annons: