Annons:
Läst 3217 ggr
findusfelix
2012-10-21 18:00

Lustiga siffror och mynt....

Ska försöka sammanfatta mig kort, för många år sedan var jag föröljd av 50-öringar, överallt på de mest konstiga ställen dök de upp, vande mig vid detta och trivdes med det. Nu har jag börjat se siffrorna då jag är född 09.19 vilket aldrig har hänt tidigare.

I samma veva som detta drömmer jag om en varelse som ger mig en kungakrona, dagen efter när jag sitter och mediterar får jag för mig att ta fram mina änglakort som jag inte har änvänt på vääldigt länge och på baksidan av dessa finns det, just exakt den kungakrona jag såg under meditationen!

Forskar lite och ser att änglar är kopplade till mynt…nåväl jag känner mig trygg och lugn  och en aning överväldigad av detta, har jag änglar med mig? Mediterar och ber dem att dyka upp i form av kungakronor.-)

Idag river vi en yttervägg i vårat hus som är byggt 1952 och där hittar jag en tioöring med en tydlig krona på!! Behöver jag nämna att den var från 1909.-) Vänd på de siffrorna och ni får 09.19!!!!!!

Vad händer.-)?

Ge av dig själv det du vill ha av andra!

Annons:
findusfelix
2012-10-21 18:03
#1

Vill bara lägga till att jag drömde om att jag åkte hiss i går natt, skulle till våning 10 men när vi åkte uppåt så kom taket närmre, hade en jättegestalt med mig som hjälpte till att trycka upp taket så jag klarade mig upp till 10:onde våningen och kunde väl där pusta ut och kravla mig ur på rätt våningGråter

Ge av dig själv det du vill ha av andra!

findusfelix
2013-04-17 09:56
#2

Spånar vidare på detta och vore glad för reflektioner över vad som är p å gång.-)

Siffrorna fortsätter att förfölja mig , senast igår vaknade jag kl 09.19 samma tid som jag är född. 

Jag har flera händelser där siffrorna poppar upp, kom och tänka på min farmor häromdagen som var född 1909…kan det ha med henne att göra att hon är närvarande på något sätt när siffrorna dyker upp?? Har aldrig tänkt så innan, hrm…..

Eller är allt en ren slump?!

Ge av dig själv det du vill ha av andra!

Illusion
2013-04-17 16:53
#3

Prova att skriva detta på övernaturligt istället så kanske du får mer svar, men det låter spännande och jag tror absolut att det är nån som vill säga dig nått. Änglar har du alltid med dig :) det har nog alla..jag är ingen expert men jag gissar. Hoppas du får det svaret du söker :) Och det var nog din ängel som räddade dig i drömmen och vill visa att h*n finns vid din sida och att h*n alltid hjälper dig .


☮ and ❤ among each other ✿

Upp till toppen
Annons: