Annons:
Läst 2669 ggr
[skuggis]
1/24/12, 1:57 PM

Närma sig obehagliga minnen

Sedan jag var mindre har jag dragits till utomjordlingstemat, och det återkommer då och då utan att jag söker mig till det.

Vad jag fann i meditationen var minnen som kom, och de följs av ångest, och panikkänslor.

Tror att det finns något mer inom mig för jag har varit utsatt för mer än jag kan se för tillfället.

Självklart undrar man om det bara är något man hittat på själv. Dock är det så starkt så att jag får panik om jag närmar mig ämnet.

Under min tid har jag upplevt svårighet med att komma folk nära. Speciellt det motsatta könet.
Att komma människor nära är överhuvudtaget något som skrämmer även om jag nu har lärt mig hantera det så tror jag att något ligger inom mig som en blockering.

Jag skulle vilja konfrontera det här, men vet inte hur, eller ens om jag har varit med om vad jag tror. Det är flera tillfällen och minns som yngre att jag till exempel vaknade på natten, stående nedanför sängen, med ansiktet vänd mot fönstren.

Drömmer också om världar som inte är jordiska. Inatt till exempel var det stora utomjordliska skepp som flög fram och tillbaka över huvudet i drömmen.
Jag var inte rädd då men det var obehagligt. Som att det skulle ha skett på riktigt någon gång och att minnena kommer i drömmen.

Fler ggr har jag vaknat på natten och inte kunnat röra mig. Har känt närvaro där jag sovit som jag inte tror är av andar. Även small det för någon natt sedan i lägenheten.
Ser mig som "avkännande" efter all meditation och vet oftast vad saker rör sig om, när det handlar om andlig kontakt, eller om det är människor som är i närheten.
Dessa varelser har en annan närvaroskänsla, ganska kall och väldigt främmande. Inte alls som man tänker sig en människas närvaro.

Förnimmer minnen av kalla händer på kroppen som att bli undersökt, och kalla instrument. Även sexuella händelser, mot min vilja. Att bli undersökt på en kall metallbänk med konstiga surrande maskiner omkring.

De försöker visa vänlighet men de kan inte eftersom de är av en annan sort. De har inte samma sätt som människan. Tror inte att de vill ont egentligen, men det oroar mig och det stör mig att jag inte kan komma nära andra så som jag vill.

Har funderat på varför jag är så pass skygg, men ändå social. Har också tänkt att kurator, eller liknande inte kan hjälpa för orsaken är så främmande.

Vet inte egentligen vad jag får ut av att skriva om det här. Kanske någon "har varit med om" liknande? Finns det något sätt att närma sig det utan att blockera? De minnen som har kommit har jag fortfarande svårt för att ta till mig, och vad som mer ligger där vill jag på flera sätt inte komma nära. Ligger mitt problem där? Att jag inte kan acceptera?

Annons:
retep
1/24/12, 3:12 PM
#1

Universum!

Du sa det! och tycks vara medveten om att det kanske handlar om att acceptera.

Dina "oförklarliga" upplevelser har en hämmande verkan på ditt liv och hur du "vågar" möta och komma nära andra människor.

Med mod och acceptans kan du välja att göra just det du skulle vilja…

Du behöver inte stå till svars eller förklara dig för någon annan, inte heller de "utomjordiska"

Så länge de inte direkt skadar dig och du kan acceptera deras närvaro….Det är ditt liv att bestämma över… och leva fritt!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Tuva-C
1/24/12, 7:50 PM
#2

Läsgoogla böckerna "Earth Angels" och "Realms of the Earth Angels" av Doreen Virtue. :)

[skuggis]
1/25/12, 10:49 PM
#3

#1 Svårt att definiera "skada", de stör ju mig men gör mig ingen direkt fysisk skada att tala om.

Önskar att jag kunde be dom att sluta men tänker att de nog har något att uträtta och att de kanske till och med har bett om lov någon gång. Fick för mig nyligen att om jag stretade emot så skulle det bli värre. Jag ville vända mig om för att se om jag inbillade mig, visste att jag kunde men gjorde det nt.

Håller dock med full i att det är mitt liv och jag har rätten att handskas med saker efter det.

#2 tack för tipsen, ska kolla det senare. Har läst en del i ämnet och stötte bland annat på denna sida: http://paranormal.se/topic/abduktion.html Brukar inte läsa så mycket om saker för då får man svårare att veta vad som är sitt, och vad man läst.

[skuggis]
1/27/12, 3:38 AM
#4

Kom fram till att det är helt fel att skylla på utomjordingar. Vad jag varit med om spelar ingen roll, det är en relativ upplevelse. Sannolikt har det inte med något annat än mig att göra!!

z12
4/15/12, 11:01 AM
#5

Man känner sig låg i vinterlandet. Om du är på sydbreddgrader har du inte samma feeling

Upp till toppen
Annons: