Annons:
Läst 3303 ggr
MOTHERS_LOVE
2008-04-30 03:13

hopplöst här alltid!

 Finns det nån här som kan se  om det blir nån bättring o positivt för vår familj innom den närmsta framtiden? här händer det nästan alltid något negativt i vår familj.(man behöver inte leta efter något att va ledsen för prisis) p.s. Vad komer att hända i så fall?

Annons:
[Mariann]
2008-04-30 08:33
#1

Du frågade något likande i ett tidigare inlägg… tyvärr så kan vi inte hjälpa dig att se in i framtiden. Jag ser ju at du postar detta i astrologi om du kikar i din tidigare tråd så ser du dina svar du fick då, ok?

Jag förstår mkt väl att det är oerhört frustrerande att känna att det bara händer negativa saker omkring en, att det inte känns som att det finns någon ljusning.

Det bästa är om du kunde söka hjälp via någon clairvoyant person, jag känner en kvinna, Yvonne Wassini, i Danmark man kan skriva till och få svar på kassettband. Pm´a om du vill ha mailaddress. Annars finns det nog bra sådana i Sverige också.

Nu vet vi ju inte exakt vad du upplever du har problem med, kan du dela med dig lite närmre om det så skulle det vara lättare iaf för mig att komma med andra råd om vad du kan göra, t.ex. jobba med beskydd och hur det ska se ut… eller med medittion o healing…

kram Mariann

Skogshumblan
2011-01-13 17:18
#2

Gå in på tarot här inne och fråga om någon därinne har en hemsida där man kan få hjälp med det du önskar. Det kostar en peng men är oftast väl värt det.

Jag kan varmt rekomendera en kvinna som bor utanför Tidaholm. Seriös och gediget utbildad hos bland annat Terry Evans.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Alwyn
2011-01-13 18:11
#3

Så jobbigt *tröstkram*

Men är det viktigt att veta hur det kommer att bli? Är det inte viktigare att ta ett kraft-tag och försöka att själv vända det dåliga….och göra allt man kan för att starta lite positiv energi i familjen? Om man sänder ut positiv energi har det en tendens att fortplanta sig. Det finns så mycket man kan göra men jag kan tyvärr inte hjälpa dig då jag inte vet vilken sorts tråkigheter det handlar om. Hoppas det löser sig.

Navajolady
2011-01-14 07:38
#4

Det första som kommer till mig är att ni har fastnat  i ett sk negativt energimönster,några eller någon i familjen bär på mycket sorg inom sig och då speglar det sig på allt som sker i ens vardag,saker inträffar allt blir frustrerat och det negativa har tagit fäste.Då kan det vara svårt att som ensam person försöka rena med positiva energier men det är väl värt ett försök,sen vore det bra om du tog upp dina tankar med övriga omkring dig och på så sätt kan ni tillsammans skapa balans,ut med det gammla och in med det nya friska rena energierna.

Ett tips som för mig fungerar är rökelsen Salvia,inskaffa gärna en bergskristall som lyfter energin andligt men viktigast av allt är ändå att alla kan ändra sina tankemönster som det känns så sitter ni fast men ni kan komma loss.Kanske skulle ni kontakta ett medium eller någon Shaman som kan rena huset från det negativa så ni kan få fylla på med nya positiva energier.

Ofta då jag med Shamansk metod renat negativitet så brukar jag påpeka att det krävs mer än enbart Shamanens insatts,det krävs även av familjen och dom boende att ändra sitt negativa tankemönster annars är snart "skräpet" på plats och det negativa får frodas på nytt.Tankens kraft är enorm och det vi tänker manifesterar vi men det går att med träning ändra tankemönster så dom blir positiva igen.

Känner med dig här och känner din smärta men tro mig med allas hjälp kan knutarna lösas men ni behöver alla hjälpa till inte enbart en person för att vända på det.Mycket har hänt och någon går med en sorg i själen/behöver inte vara pga någons bortgång det kan lika väl vara djupa sår som har svårt att läka.Men försök med mina tips och nej ni kommer inte alltid att ha det så här ljusningen finns men behöver hjälpen att få öppna upp för den rena energin.Lycka till!

Navajolady
2011-01-14 07:57
#5

Ps känner du för att skriva av dig PM-a mig det är sånt vi är till för att stötta och hjälpa om vi kan.Ljus och kärlek till Dig.

Gaiatri
2011-01-14 08:15
#6

Den här tråden är flera år gammal.

Frågan i #0 är kanske inte aktuell längre. ???

Bra tips ändå…

Sajtvärd på Andlig utveckling

Annons:
Navajolady
2011-01-14 09:08
#7

SkrattandeJa den var inte skriven igår men känner att om personen kommer tillbaka hit behöver dessa råd för det känns olöst fortfarande.Man kan hoppas TS gör sig något besök hit så dom får lugnet tillbaka,annars hade jag inte svarat på en så gammal trådSkrattande

Upp till toppen
Annons: