Annons:
Läst 3680 ggr
Iliam
2009-09-12 19:46

Hej alla goa här inne, ny på denna sajt!

Har inte skapat någon profil än..Vem är jag då?

Jag heter Maili ock finns i Eskilstuna, arbetar som sierska sedan -93. Har även andra jobb..då jag arbetar på en linje ca.4 tim/dag och så driver jag ett eget företag;) Har även en fast tjänst innom kommunen då jag arbetar som personlig ass. sovande natt.

Varför söker jag då mig hit?

Har varit medlem på övernaturligt men har blivit avstängd;) Varför undrar du då! Svaret måste då bli..Ingen aning;) Har alltid varit ärlig i mina komentarer och i de trådar som jag skapat.

Enda förklarningen jag har är att jag ifrågasatte sajtvärden:D

Kram till alla

Annons:
Iliam
2009-09-12 20:09
#1

Lär dig och känna en person innan du dömmer ut någon!!

Lystna inte på skvaller!

Nästa gång kanske det år du som blir drabbad!

Ge alla en chans då ger du även dig själv detta!

Döm alldrig någon på grund av sin sexualitet, härkomst, hudfärg eller religion!

Kramar

Aleethia
2009-09-13 01:42
#2

Välkommen Glad
Måste bara fråga.. Hur har du tid med allt? Tyst

[Mariann]
2009-09-13 09:08
#3

Hej och välkommen hit! Vi här brukar inte dömma någon efter något rykte. Visst kan man vara extra uppmärksam om det gått ett rykte om någon. Men i min värld måste personen visa samma beteende mot mig för att det ska bekräftas.

Man bör dock veta att vi (AU) är otroligt olika ÖN och här behandlar vi verklig andlig utveckling vilket intet har att göra med spådommar eller liknande att göra. Detta poängterar vi ofta när det kommer in nya medlemmar som inte läst "om sajten" och tror att denna sajt handlar om andar osv, vilket den inte gör.

Så jag rekommenderar dig Iliam att läsa runt lite först, de viktigaste artiklarna och sedan kasta dig ut i våra disksussioner….Skrattande

Andlig utveckling vs personlig utveckling

Att mista sig själv

Urskiljning på den andliga vägen

Kommunikation med de inre ljusvärldarna

Läs även de super bra  artiklarna i Läsvärt rutan som du hittar lite  upp till höger på första sidan.

God läsning!

Elisabeth-J
2009-09-13 12:21
#4

Man blir inte avstängd på ÖN utan grunder, men hoppas att du trivs bättre härinne! 

Ärlighet vara längst! ;)

Lycka till med ditt fortsatta arbete!

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Upp till toppen
Annons: