Annons:
Läst 2927 ggr
lizel
2010-04-24 14:19

Mitt mediumskap och att kanalisera böcker

Hjälp mig snälla vänner!

Jag är verksam som medium sedan 1994.Jag kanaliserar  böcker för min försörjning.

Första gången jag kanaliserade  genom automatskrift var när jag som femtonåring bad änglarna skriva ner råd till mina goda vänner som var i trubbel.

2008 kanaliserade jag min första bok som kom 2009 och nu kanaliserar jag min andra bok Den Andliga Välsignade Vägen som kommer växa fram på nätet.

Nu behöver jag eran hjälp med att kommentera och ge era synpunkter,beröm,kritik och förslag på mitt nya manuskript.

Tyck till om mitt manuskript och gå in på www.kapitel1.se och sök på mitt namn Lizel eller på titeln.

Boken är inte klar än och jag kommer lägga ut ny text varje vecka tills boken är klar.

Jag behöver verkligen era åsikter om mitt manuskript.

Tusen tack på förhand .

Kram Lizel

Annons:
Ranamir
2010-04-24 16:32
#1

Allt känns så rätt. Många fina sanningar du kanaliserat.

lizel
2010-04-27 01:28
#2

Hej Ranamir.

Tack för dina fina ord,det glädjer mig mycket.

Om du vill hjälpa mig att få boken publicerad fortare får du gärna betygsätta manuskriptet.

Det färdiga manus som får bäst betyg varje månad har chansen att vinna en publicering.

Jag behöver vinna en gratis publicering av min andra bok ,min första bok blev alldeles för dyr.

Tack för ditt stöd.

Kram Lizel

szirius
2010-04-28 23:10
#3

En personlig tolkning av en Andlig instruktion kan omintetgöra det tänkta resultatet och vara ett misslyckande för den enskilda individen Detta förhållande gäller även på ett jordiskt plan där en förändring av ett grundrecept ger en helt ny maträtt eller ett förbiseende när vi läser en teknisk manual gör att vi inte kan använda en maskin. Det är nödvändigt att skilja på vår personliga utveckling, det vill säga psyket och personlighetens uttryck och behov och själens önskan om fullkomlighet. Personligheten ser helt enkelt bara vägen till målet, en liten bit av vägen i värsta fall, och själen ser det fullkomliga målet vid vägens slut.

Vilken tydlig beskrivning.Glad

Ska man Pm.a dig om åsikter eller ?

lizel
2010-04-30 01:11
#4

Hej!

Kul att du uppmärksammar min ambition att vara fullkomligt glasklar när jag kanaliserar och inte lämna utrymme i texten för tolkningar av budskapet .

Sedan är det upp till var och en att forma sin egen sanning av det skrivna ordet.

Åsikter om mitt manus får du väldigt gärna lämna  på min sida påwww.kapitel1.se och direktlänken är: 

http://www.kapitel1.se/lizel-tornqvist-andliga-valsignade-vagen

Tack för att du läser mitt manus och rösta gärna på mig .

Mvh Lizel

Upp till toppen
Annons: