Annons:
Läst 4601 ggr
minda
2010-08-27 21:17

Hej!

Jag hade skrivit ett jätte fint presentationsinlägg och sedan när jag publicerade det så hände något och de kom inte upp :)

Nå, i alla fall, jag är Minda, har hållit på med diverse healing sedan barnsben.

Kristaller, årshjul med stenar och kristaller, örter, olika kort (tarot, djurkort, etc), tidigare liv, spå i händer, runor, lite numerologi. Håller på att bekanta mig mer med kanalisering och andra tekniker nu, och råkade hitta hit just i rättan tid då.

Min livsåskådning kan närmast liknas med indianernas jordnära tron, och deras terminologi är den som råkar passa mitt sinne mest. Och för mig så ligger det nya årets början på våren.

Walk Your Talk, och fråga om du är nyfiken!

Kärlek!

Annons:
Gaiatri
2010-08-27 23:12
#1

Välkommen hit Minda Glad

Det finns många gamla trådar och fina artiklar på sajten och det är bara att hoppa in i diskussionerna här. Jag vill tipsa också om att använda sökfunktionen på sajten.

Jag ser också våren som det nya årets början.

Sajtvärd på Andlig utveckling

[yodhe]
2010-08-28 09:23
#2

Välkommen Minda!

Lynxx
2010-08-28 21:20
#3

Välkommen Minda! Skrattande

---

Ett litet tips - skriv texten i ordbehandlaren elr i Windows "Anteckningar" - kopiera sedan texten & tryck på Ctrl- & V-tangenten när du har iFokussidan aktiv, klistra in texten i skrivrutan som dyker upp - välj sedan: Infoga

Då finns det man skrivit kvar i ditt eget textprogram - i händelse av ngt mankemang med sajten ;-)

/L

minda
2010-09-02 01:28
#4

Tack allihopa!

Skall bli roligt att hoppa med in i djupa ändan Skrattande

Lynxx--haha, ja, jag brukar ju göra sådär, men sedan en av de sällsamma gångerna man inte gör det så DÅ händer det ju! Flört

Lynxx
2010-09-03 18:39
#5

Jepp - enl. lagen om alltings….

/L

Upp till toppen
Annons: