Annons:
Läst 5598 ggr
stina110
10/4/10, 10:41 PM

Hjälp mig änglar!

Jag har många ggr fått höra att jag är medial och har ju kännt att jag inte varit som alla andra… Två kvinnor som jag mött under kort tid har sagt att jag är en ängel (som ett högre jag).. Detta är ju en gåva som jag måste utveckla, dels för min egen del och dels pga mitt jobb som går ut på att ge till andra… Jag behöver tips och råd om ngn seriös kurs eller ngn seriös person man kan vända sig till för att utveckla sin mediala förmåga.. Jag vet och förstår att jag måste få verktyg som hjälper mig i det här.. Jag ger väldigt mkt till andra och måste lära mig att "dra ner ridån" så att inte all energi försvinner till andra utan att jag kan dra nytta av det själv också.. Det äter liksom upp mig annars… Tacksam för svar!

Annons:
[magicadehex]
10/4/10, 11:01 PM
#1

Hej Stina110. Du skriver:

"Jag ger väldigt mkt till andra och måste lära mig att "dra ner ridån" så att inte all energi försvinner till andra utan att jag kan dra nytta av det själv också.. Det äter liksom upp mig annars… Tacksam för svar!"

Du får börja ge från hjärtat istället. På så sätt kan du aldrig ge utan att samtidigt få.

Vänligen/Magica

stina110
10/5/10, 2:03 AM
#2

mm joo men jag behöver ju få svar på massa frågor och även få verktyg…

szirius
10/5/10, 11:51 AM
#3

jag hoppas att ängeln MariannOskyldigFlört ser detta så att hon kan länka artiklar till dig. Vi har många som skulle vara intressanta att läsa för dig. Glad

[magicadehex]
10/5/10, 1:28 PM
#4

Stina110: Samtal med Gud-böckerna av Neale Donald Walsh är bra böcker. De brukar finnas att låna på bibblo. Om de inte finns på ditt bibblo så kan du be personalen att göra ett fjärrlån.

Lycka till. Vänligen/Magica

retep
10/5/10, 4:37 PM
#5

#0 Stina!

Du säger att… "Jag har många ggr fått höra att jag är medial och har ju kännt att jag inte varit som alla andra… Två kvinnor som jag mött under kort tid har sagt att jag är en ängel (som ett högre jag)".

Börja då med att låta Ängeln i dig visa hur du skall göra!

För att det skall bli möjligt behöver du öva upp ditt tålamod , din uppmärksamhet, din ödmjuka löjhördhet.

Det är i stillheten och harmonin i dig själv, i kontakten med ditt inersta som Ängeln i dig får möjligheten att uttrycka sig…

Därefter…snart… kan du få användning av de verktykg en kurs eller andra kan bidra med.

Salighet är det…/ Peter

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

stina110
10/7/10, 12:46 AM
#6

Tack för era fina ord!

Peter: Jag förstår hur du tänker.. Jag vet att det sker men jag är så omedveten om när osv.. Men det är väl det som handar om uppmärksamhet och det kanske..?.. Jag vill veta! :) Därför känns det som att en kurs skulle kunna ge mig de här verktygen..eller en bok eller vad som!

Med all kärlek..

Annons:
Gaiatri
10/7/10, 3:32 PM
#7

Det kunde kanske vara intressant för dig att läsa om Änglamänniskor och Människor från deva- och änglavärldarna

Sajtvärd på Andlig utveckling

sophiegrace
10/30/11, 2:18 PM
#8

Hej!

Jag heter Sophie Påhlsson och arbetar som medium. Jag är själv inkarnerad ängel och arbetar med änglar och uppstigna mästare i mitt arbete. Precis som Birkan Tore och Doreen Virtue.

Jag är diplomerad medium på en utbildning som arbetar just med änglakontakter och håller också vissa kurser själv. Dock ännu inte en full mediumutbildning. Jag skulle rekommendera dig att du förutom min sida även googlar på Birkan och Doreen. Är du intresserad av att gå en mediumutbildning med änglar kan du kontakta mig så ska jag sätta sig i kontakt med Sveriges bästa utbildare på det området.

kram

Sophie

min site: www.sophiegrace.se

info@sophiegrace.se

linnease
11/1/11, 1:57 PM
#9

Jag dubblar #4 - Samtal med Gud-böckerna av Neale Donald Walsh är grymt coola!

Upp till toppen
Annons: